Pokračování Flashbacku
To už jsem se ale válela na zemi a dusila smíchy...
Vešla jsem na záchody. Luke byl zalezlý v kabince a krčil se u záchodu. Začal hladik prkýnko ,,Miláčku, nezlob se na mě, vždyť víš že tě-" začal zvracet.
Zvracel několik minut. Když konečně přestal, nechala jsem ho chvilku oddechnout. ,,Luku?" zavolala jsem když se dlouho nic neozývalo.
,,No to si ze mě děláš prdel!" zůstala jsem tam stát s otevřenou pusou. Luke byl pořád pokrčený a opřený o záchod. Jenže s tím rozdílem, že teď spal. Hlavu měl položenou na půlce prkýnka a pusu otevřenou.
,,Luku. Tady nemůžeš zůstat. Pojď." lehce jsem s ním zatřásla.
,,Ještě chvilku mami." zamumlal a dál spal. Ochlasto jeden. Co teď s tebou udělám?
Napadlo mě, že by mi s ním mohl pomoci jeho nejlepší kamarád Marve a protože mi nic jiného nezbývalo. Rozhodla jsem se ho najít.
Luka jsem zavřela v kabince a vydala se na parket. Marve byl naneštěstí s Danielem. Agr.
,,Marve, můžeš nachvilku? Potřebuju pomoct." zeptala jsem se se štěněčím pohledem a Daniela ignorovala.
,,Jasně." Marve pochopil že se něco děje a Daniela si naštěstí odvedla Scarlet, půvabná silnější dívka, než mohl mít poznámky.
,,Luke, usnul na záchodech a já ho neuzvednu. Jenom mi ho prosím pomoc dostat do jeho auta, o zbytek se postarám." vysvětlila jsem Marvovi, který se trochu bál jít na dámské záchody. Naštěstí přikývl a usmál se. Má moc pěkný úsměv, ale já znám jeden hezčí.
Když jsme vešli do kabinky, Luke pořád spal a navíc chrápal. Marve dostal výbuch smíchu, jako já předtím. Našteští jen pokrčil rameny a se smíchem dodal: ,,To je vůl." ale pomohl mi ho dostat do auta.
Marvovi jsem poděkovala a ještě jednou si prohlédla Luka. Byl úplně tuhej, ale stejně strašně sexy.
Sedla jsem na místo řidiče a jeli jsme domů. Po cestě Luke jenom klidně seděl a ani se nehnul.
Když jsme přijeli domů, nevěděla jsem, jestli ho zvládnu sama podepřít. Ale neměla jsem jinou možnost.
,,Tak jdeme na to" zamumlala jsem a rozepla Lukovi pás. Jeho ruku jsem si dala kolem krku a zvedla ho. Nebudu vám lhát, byl pěkně těžkej.
Když jsem odemkla, nikdo nebyl doma. Mike s Amber na plese určitě budou zase až ráno kolem šesté.
Když jsem Luka položila na postel, řekla jsem si, že těch kalhot je škoda. Mobil mi překážel v kapse, tak jsem ho položila vedla Luka, na jeho noční stolek. Rozepla jsem mu pásek a stáhla kalhoty. Místo nich jsem mu dala tepláky. Sako a košili s motýlkem jsem mu sundala. Nemohla jsem přestat koukat na jeho svaly.
,,Dobrou,Luku." dala jsem mu pusu na čelo.
,,Zůstaň Ver." řekl. Zastavila jsem se. ,,Prosím" zašeptal chytl mě za ruku a už zase spal. To mi neublíží, pomyslela jsem si.
Svlékla jsem si šaty a šla Lukovi do skříně. Oblečení měl srovnané v komínkách. Vzala jsem si první triko, které se mi líbilo. Naštěstí bylo navrchu. Bylo bílé a na něm byl nápis ,Love yourself' jako by to bylo napsané na stroji.
Lehla jsem si k němu do postele a přikryla nás. Po chvíli jsem ucítila jeho ruce kolem mého pasu, jak si mě přitahuje k sobě. Pocítila jsem pocit bezpečí a ponořila se do říše snů.
End of flashback
ČTEŠ
Kiss Me [Dokončeno]
RomanceVeronika- Devatenáctiletá holka, kterou jentak něco nerozhází. Je vyšší a má vysportované tělo. Má hnědé vlasy, které ji ladí se zelenými oči. Každý den chodí běhat, pokud má čas. Měla přítele, který ji dost zkazil. Když byla s ním tak kouřila a pil...