25.kapitola- Ples

706 21 0
                                    

Pohled Veroniky

Ráno jsem vstala a už jsem zase přemýšlela. Halloweenský ples se blíží a já nevím za co půjdu. Jess mi navrhovala, že půjdeme za něco spolu, ale já nechtěla. Ani jsem nevěděla jestli půjdu.

Šla jsem se převléknout do bílé Adidas mikiny a černých legín. Vlasy jsem si vyžehlila a nechala rozpuštěné. Neměla jsem náladu, opět.

Poslední dva měsíce nestojí za nic. Luke už s Lily není, ale zase o něj mají zájem jiné holky, třeba Scarlett, kamarádka Jess, a toho se bojím. Je totiž docela roztomilá. Přestaň na to myslet.

Nalila jsem si kafe, vzala jeden z muffinů, které jsem včera upekla a jela autem do školy.

Jess jsem potkala přesně před školou, obejmuli jsme se a vydali vstříc dalšímu hroznému dni.

Máme skříňky vedle sebe, takže se ani nemusíme rozloučit. Ovšem když jsem otevřela skříňku, čekalo tam na mě překvapení.

Velká bílá krabice s černou stužkou a vzkazem. Vypadalo to tak.. Prostě dech beroucí. Vytáhla jsem vzkaz, otevřela jsem ho a vypadl na mě lístek na ples a vzkaz, tak jsem četla.

Krásná dívka, krásné šaty,
kombo přímo vražedné.
K tomu ještě pěkné boty,
zlomíš srdce mé jediné.
Prosím přijď a tanči,
najdu si tě a nepustím, či?
-s láskou tvůj v černé škrabošce

Neměla jsem slov. Pro mě? Jenom ten vzkaz je sám o sobě úžasný a to jsem ještě neotevřela krabici.

Lístek jsem podala Jess a vzala jsem si krabici. Když jsem jí otevřela, na vrchu ležela fotka šatů. Úžasné! Třpitivý korzet a sukně, která vypadá jako záclony vlající ve větru. A nejlepší na tom bylo, že byly pro mě. Bohužel se nepodepsal.. Jenže ples je už dneska.

,,Jess, tak asi půjdu." řekla jsem s úsměvem na rtech.

Povídaly jsme si pak ještě dost dlouho. Typovaly jsme kdo mi to mohl dát do skříňky, kdo by mě mohl takhle okouzlit. Já stejně doufala, že to bude jen ten jeden. Luke.

Po škole jsme se s Jess domluvili, že pojedeme k ní a připravíme se. Jess si vzala krásné modré šaty, které měly holá záda, dosahovaly až ke kotníkům a měly rozpar u nohy, takže ukazovaly její krásné nohy. Rozhodla se, že si vlasy vyžehlí a dá do drdolu, kdežto já si je nakulmovala a nechala rozpuštěné.
S kosmetikou moc dobře neumím, takže mi Jess dala makeup a udělala krásné kočičí linky s jemnou rtěnkou.

Nepoznávala jsem se a to se mi líbilo.

Když už jsme byly obě připravené, nasedli jsme do auta a jeli ke škole.

Černá škraboška.. Říkala jsem si pořád dokola.

Když jsme vešli, tělocvična byla k nepoznání. Bylo tu šero a po podlaze se vinul umělý 'kouř'. Atmosféra byla dokonale strašidelná. Všichni měli nějaký kostým nebo šaty či saka.

Když jsme vešli, všichni se na nás otočili. Přišlo mi že polovina kluků dokonce slintá. Smůla chlapci..

Já chtěla jen jednoho. Doufala jsem, že si pro mě přijde.

Jess si šla pro punč a hned jak odešla přišel ke mě. Měl černou škrabošku, černé sako a kalhoty. Fialová kravata mu dodávala mafiánský vzhled. Byl docela sexy.

,,Smím prosit?"

O kurva!

Kiss Me [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat