Pohled Veroniky
Když jsem zavřela dveře od svého pokoje, svezla jsem se po nich dolů. Nemohla jsem tomu uvěřit. Jdu na rande. Já jdu na rande. A ještě k tomu s Lukem. Lukem Mortgenem. O můj bože.. Jestli je to sen, nechci se vzbudit.
Na plese jsem vůbec neviděla Jess. Za kým šla? Rozhodla jsem se, že jí zavolám svoje novinky a rovnou se poptám.
,,Ahoj Jess!" řekla jsem vesele.
,,Ver! Ani mi nebudeš věřit co se mi stalo!" začala skoro zpívat. To muselo být teda něco.
,,Taky mám úžasný novinky. Povídej!"
,,Víš, jak má Luke nej kámoše? Jmenuje se Marve. Trochu jsme se zapovídali, tančili, pili.. a teď jsem tak trochu u něj v posteli." Úplně jsem viděla, jak se culí. Přeci jenom už jí znám.
,,Jess! Ty jedeš!" zasmála jsem se. ,,Ale Marve je super kluk. Byl tak hodný, že mi pomohl spícího Luka dostat do auta. Hlavně abys byla šťastná!" Byla to pravda. Marve byl hrozně fajn a pokud by Jess s někým měla být, je jenom dobře že s Marvem.
,,Jsem. Neboj. Neudělala bych nic, co bych nechtěla. Nelituju toho. A co ty? Co tvoje novinky?"
,,No.. Kde začít..." zasmála jsem se.
,,Co takhle od začátku?" zasmála se semnou.
,,Dobře. No, včera na tom plese-" Pověděla jsem jí všechno, až na tu věc s Danielem. Nechtěla jsem, aby se trápila. Ať si představí dokonalou love story. Bez Daniela. ,,A večer jdeme na rande. Jenže já nevím co na sebe!"
,,AAAAA! Veroniko Austin! Proč si mi nezavolala dřív! O můj bože, tak vám to přeju! Konečně se všechno vyjasnilo! A tím oblečením se netrap! Za hoďku se stavím u tebe a pojedeme nakupovat!" Měla jsem radost, že mě podpořila. Moc to pro mě znamenalo. Jess byla jako moje sestra, akorát s lepšíma genama.
,,Dobře! Už se těšííííím. Love you!"
,,Love you!" zakončila hovor s naším obvyklým pozdravem.
Doufám, že si něco vyberu.
ČTEŠ
Kiss Me [Dokončeno]
RomanceVeronika- Devatenáctiletá holka, kterou jentak něco nerozhází. Je vyšší a má vysportované tělo. Má hnědé vlasy, které ji ladí se zelenými oči. Každý den chodí běhat, pokud má čas. Měla přítele, který ji dost zkazil. Když byla s ním tak kouřila a pil...