Pohled Luka během 2 týdnů, po odvezení Veroniky do nemocnice
Už je to jeden den. Jeden den, co Ví bojuje o nohu. Možná i o život. Podle všeho tam ležela s otevřenou zlomeninou hodinu a díky tomu, dostala otravu krve.
Mike si vyčítá, že se jí to stalo, ale já po nocích nespím.. Bylo to kvůli mě.
1 týden po odvezení V. do nemocnice
Sakra, proč pořád spí.. Ubíjí mě to..
Vím, že v kómatu může být člověk nekonečně dlouho a i když je to teprve týden, mám pocit, jakoby byla pryč několik desítek let..Naštěstí už nemá otravu krve a zlomenina se hojí. Pomaleji, než je normální, ale hojí.
Doma jsem byl za tenhle týden jen jednou. Vzal jsem si oblečení, hygienu, notebook a pana Chlupáčka. Nejoblíbenější plyšák Ver.
Asi se divíte, jak to všechno vím. Dřív jsem bydlel vedle Austinových. Byli to velmi milí a příjemní lidé. Mám spoustu videí kde jsem já a Mike, ale občas tam je i Ver. Vím že je to asi k ničemu, ale pořád s Ver mluvím a pouštím ji tyhle videa.
Doufám že se brzo vzbudí.. Musí..
1 den před vzbuzení Veroniky
Už jsou to skoro 2 týdny a pořád spí.. Asi neví jak mě to užírá, že spí kvůli mě. Ano, spí. Prostě spí. Nic jiného si nedokážu přiznat. Bolí to.. Hodně.
"Dobrý den" pozdravil mě doktor, když mě našel spát ve křesle.
"Pardon, ale dobré určitě ne" zavrčel jsem a doktor sklopil zrak.
"Promiňte. Chápu, že mi do toho nic není, ale tady jí nepomůžete. Měl by jste se jít prospat a pořádně najíst pane Mortgene." a já věděl že má pravdu.
"Máte pravdu, ale nemůžu. Je tu kvůli mě, kdybych jí nenechal jít samotnou, nic se jí nestalo chápete?!" a ke konci jsem zvýšil hlas. "Pardon. Ubíjí mě pohled na ní.. Počkám ještě pár dní. Dlužím jí aspoň toto." a falešně jsem se usmál.Doktor jen přikývl a odešel.
"Slibuju, že tě tu nenechám samotnou.." pošeptal jsem a dal jsem jí pusu na čelo. Nenechám tě odejít, ne bez rozloučení a ne bez šance.. Pomyslel jsem si.
ČTEŠ
Kiss Me [Dokončeno]
RomanceVeronika- Devatenáctiletá holka, kterou jentak něco nerozhází. Je vyšší a má vysportované tělo. Má hnědé vlasy, které ji ladí se zelenými oči. Každý den chodí běhat, pokud má čas. Měla přítele, který ji dost zkazil. Když byla s ním tak kouřila a pil...