7.kapitola- Luke

927 20 0
                                    

S Danielem jsme si po zbytek letu povídali různé historky a vyměnili jsme si čísla. Dozvěděla jsem se, že bydlí kousek od našeho budoucího bytu. Celým jménem se jmenuje Daniel Yates. Má malou sestřičku Jasmin. Jsou jí čtyři roky a miluje panenky. Daniel jí přímo zbožňuje, jde mu to vidět v očích. Ty jiskřičky když o ní mluví.. Je to strašně roztomilé. Jeho tatínek se od nich odstěhoval když Danielovi bylo 10 let. Pamatuje si na něj, ale neví co by dělal kdyby ho potkal. Nikdy mu neodpustil. Jeho maminka bydlí nějakých 20 kilometrů od něho s Jasmin. Jezdí za nimi každý víkend, i když by se spíš měl učit, protože chodí na vysokou. Měl přítelkyni se kterou byl rok, ale potom ho podvedla s idolem na škole. Jsme na tom celkem stejně. Oba máme rádi komedie a horrory, milujeme kafe a lasagne. 

Když jsme vystoupili z letadla, Daniel mě políbil. Než se odtáhl do rtů mi pošeptal "Brzo ti zavolám krásko" a já se začala červenat. Potom jsme šli každý svojí cestou, doufám že ne na dlouho. 

Začla jsem hledat Mikeyho. Nebylo to vůbec težké. Byl kousek přede mnou s nějakým klukem. 

Ten kluk mi nikoho nepřipomínal, ale byl opravdu krásný. Měl vypracované břicho, byl o hlavu vyšší než já. Hnědé vlasy v rozcuchu, měl lehce nagelované, ale bylo to fakt pěkné. Úžasné modré oči upřely pohled na mě když si s Mikem plácali. Byli to přesně takové oči, za které by holka vraždila. Ale na něm to vypadalo mnohem líp než na jakékoliv holce. 

"Tady jsi Miku" a usmála jsem se. Mike se na mě hned otočil a ten kluk se zasmál. Vypadalo to, že mě zná. Ale jak?! "Ver, tak tady jsi. Už jsem myslel, že jsi jela napřed. Luku, tohle je Ver, moje mladší ségra." a mě to došlo.

 Tohle je Luke Mortgen. Ten Luke co mi psal princezno. Na fotkách vypadal úplně jinak. Byl tisíckrát hezčí. Víte jak každá holka má idola, který je úplně úžasný? Luke by klidně mohl mezi tyhle idoly patřit. Došlo mi, že jsem vůbec nic neřekla. "Ahoj Luku. Těší mě. Neměl jsi se s námi setkat až zítra?" zeptala jsem se trochu překvapeně, ale zároveň se mi trochu klepal hlas, protože byl vážně moc PĚKNÝ. " Měl, ale chtěl jsem svoje nejlepšího kámoše po dlouhé době vidět a konečně poznat tu úžasnou Veroniku." a políbil mě na hřbet ruky. Tu ruku si už nikdy nechci otřít. "Říkej mi Ver nebo Veru prosím" a zasmála jsem se, jak nejvíc flirtovně to šlo. "Dobře. Nemohl bych ti říkat prostě jenom Ví? Přece jenom už jsi Američanka." a usmál se. Zdálo se mi, že kdybych byla led, tak jsem celá roztekla. Ale Ví se mi vážně líbilo. On je fakt dokonalý. Nojo, jenže co Daniel? Sakra! "Okay. Ví je vážně moc hezký Luku" a chvíli jsme na sebe jenom koukali a usmívali se. 

Po chvíli promluvil Mike. "Tak, to by stačilo. Veru pojď musíme chytit taxík." Luke se zasmál "To si vážně myslíš že bych vás nechal jet taxíkem? Mám tu svojí káru" Mike se zasmál a zeptal se "Je to ta co si myslím?" a Luke přikývl a oba se začali smát. "Tak pojď Ver. Ale nevyšiluj prosím. Poprvé mi to dalo taky zabrat." řekl mi Mike.

Když jsme šli na parkoviště stálo tam nádherné auto. Nechápu kde na to vzal, ale stálo tam Lamborghini. "Kde si na to sakra vzal?!" vykřikla jsem a čuměla jako blázen na to auto. "Naši jsou na tom trochu lépe" odpověděl Luke a cukali mu koutky. "Trochu?" začal se Mike strašně moc smát "Jeho rodiče jsou miliardáři. Já sem o tom taky nevěděl. Pamatuješ si jak jsem jel minulý rok za Lukem? Sem do Ameriky? Přijel pro mě tímhle zázrakem a musel všechno vyklopit. Byl jsem překvapený stejně jako ty." a Luke jenom kýval hlavou. "Ještě něco co bych měla vědět?" a usmála jsem se. "Jedna věc by tu byla." řekl Luke a skousl si spodní ret. Sakra, to je tak sexy.














Kiss Me [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat