Pohled Veroniky
Přijela jsem z nákupů s Jess. Doma naštěstí nikdo nebyl.
Málem jsem nic nenašla, ale až v posledním krámku, jsem našla to pravé ořechové.
Krásnou sukni, s kytičkovaným vzorem. Z domova k tomu přidám bílé tílko a můj oblíbený kabátek béžové barvy. Jelikož si nemám brát podpatky, koupila jsem si černé Converse. Šetřila jsem si na ně už delší dobu a konečně jsem měla k jejich koupení i záminku. (viz. média)
Všechno jsem si vyndala na postel a srovnala. Tílko potřebovalo vyžehlit, tak jsem ho vzala a šla k Amber a Mikovi do pokoje. S Amber se teď moc nebavíme, jelikož na sebe nemáme čas. Má novou práci v C&A v centru a má tam nové kamarádky. Ani se na ní nezlobím. Ona mě vyměnila, tak jsem nezahálela a mohla jsem se naplno věnovat Jess. Když nad tím tak přemýšlím, dlouho jsem jí neviděla.
Když jsem vešla k nim do pokoje, nestačila jsem se divit. Všude bylo poválené oblečení, ale jen Mikeyho. Divné. Koukla jsem do skříně, kde měla být žehlička. Místo ní jsem našla napůl vypitého Jacka Danielse. Cože?!
,,Hej. Tak tady jsi." promluvil za mnou někdo.
,,Vždyť nepiješ! Mikey, co to-"
,,To není tvoje věc!" zvýšil na mě hlas, až jsem ho nepoznávala. ,,Co tu vůbec pohledáváš? Tohle je můj pokoj, můj." řekl už potišeji.
,,Vím, čí je to pokoj. Amber" při zmínce jejího jména strnul ,,tu měla žehličku, tak jsem si jí chtěla vypůjčit. Neboj, už jdu. Máme ještě jednu."
Uhnul mi ze dveří, ale pořád byl strnulý. Když jsem vyšla, otočila jsem se.
,,Miku, kde je Amber?"
,,Nepřijde.." zašeptal, že jsem ho skoro neslyšela a zabouchl mi dveře před nosem.
Došlo mi to. Všechny malé náznaky do sebe zapadaly. Nedávno jsem slyšela jejich menší hádku, která se zvětšila. Asi se zvětšila až tak, že Amber odešla a ani se nerozloučila. Zřejmě asi jela zpátky do Čech. Achjo..
Šla jsem do kuchyně a vytáhla žehličku. Hodně starou, ale žehlící. Vyšla jsem do pokoje a tílko pořádně vyžehlila a trochu navoněla čokoládovým sprejem. Miluju tu vůni.
Vzala jsem žehličku, ale byla ještě moc horká. Měla jsem asi hoďku, než přijde Luke, tak jsem šla do koupelny. Mám docela dobrou pleť, skoro žádné akné. Mám jenom jednu pihu nad rtem v koutku. Většinou si jí právě herečky kreslí, ale já jí mám a beru jí za svůj znak.
Stoupla jsem si před zrcadlo a nanesla si jenom trošku makeupu a zafixovala ho pudrem. Pak jsem vzala černé linky a nakreslila kočičí drápy, jak ráda říkám. Podélná slabá čára po horním víčku, zakončená prodloužením. Dala jsem si lehce načervenalou rtěnku a začala žehlit vlasy.
Když jsem je dožehlila, vyfoukala jsem si je studeným vzduchem z fénu. Pomáhá mi je to udržet rovné. Potom jsem si udělala vysoký drdol, aby mi nepřekážely vlasy než se obleču.
V pokoji jsem měla pěkně uklizeno, až na žehličku, která už byla studená. Rozhodla jsem se, že už jí odnesu dolů do skříně. Zavřela jsem skříň a ozval se zvonek. Kdo to sakra je?!
Došla jsem k nim a otevřela. To co jsem uviděla bylo překrásné.
,,Co tu děláš tak brzo?" usmála jsem se.
ČTEŠ
Kiss Me [Dokončeno]
RomantikVeronika- Devatenáctiletá holka, kterou jentak něco nerozhází. Je vyšší a má vysportované tělo. Má hnědé vlasy, které ji ladí se zelenými oči. Každý den chodí běhat, pokud má čas. Měla přítele, který ji dost zkazil. Když byla s ním tak kouřila a pil...