I když jsem nic neviděla, mohla jsem cítit vánek, silný vánek.
,,Luku? Kde to jsme?" zeptala jsem se, když sundal ruce z mých očí. Byli jsme v přírodě, byla to nádhera. Výhled na krásný pás hor, stromy, slunečná obloha s pár mráčky.
Otočila jsem se a uviděla jsem krásně připravený piknik. Deka jako červenobílá šachovnice, ananas, toasty s ledovým salátem, rajčaty a šunkou, cherry rajčátka, jahody v čokoládě, cola, prostě všechno.
,,Jak?" řekla jsem a šla Luka obejmout. Nemusela jsem chodit daleko, byl těsně u mě, chystal se udělat to samé.
,,Pro tu nejlepší, jen to nejlepší." zašeptal Luke. Z jeho hlasu jsem mohla slyšet, jak se usmívá.
Posadili jsme se a začali jsme si povídat. Celou dobu jsme nepřestali mluvit, jen když jsme uštipovali jídlo. Dozvěděla jsem se spoustu věcí, které jsem nevěděla. Přišlo mi, že čím víc toho vím, tím jsme si blíž.
Když už jsme všechno dojedli a jen odpočívali, vstala jsem a koukla se znova na ten krásný výhled. Byl ještě hezčí než předtím. Slunce pomalu zacházelo za obzor, obloha byla plná červánků, takže byla krásně červená.
,,Luku, je to úžasné, tohle je asi to nejlepší, co-" ale když jsem se otočila, to co jsem uviděla mě donutilo zmlknout.Luke přede mnou klečel na jednom koleni. ,,Veru, vím, že je brzo, hodně brzo, ale miluju tě, celým svým srdcem, ještě mnohem víc a vím, že to takhle má být. Nedokážu si bez tebe představit budoucnost, potřebuju tě, nedokážu bez tebe být, potřebuju tě mít, pořád. Proto.." odmlčel se a šáhnul do kapsy. Z ní vyndal krabičku, kterou otevřel. Uvnitř byl krásný zářivý prsten s vyrytým L+V. ,,Uděláš mě tím nejšťastnějším mužem na světě? Vezmeš si mě?" zeptal se, hodně nervózní.
V mysli se mi honilo nekonečno myšlenek. Všechny se týkali špatného konce. Známe se chvíli, nebudeme se rozumět, nebudeme si mít co říct, budeme se pořád hádat.. Nakonec jsem odpověděla.
,,Ano, ano Luku. Vezmu si tě."
ČTEŠ
Kiss Me [Dokončeno]
RomanceVeronika- Devatenáctiletá holka, kterou jentak něco nerozhází. Je vyšší a má vysportované tělo. Má hnědé vlasy, které ji ladí se zelenými oči. Každý den chodí běhat, pokud má čas. Měla přítele, který ji dost zkazil. Když byla s ním tak kouřila a pil...