17.kapitola- Mrška

656 22 2
                                    

Pohled Luka

"Bez těch tepláků se mi líbíš víc." řekl jsem a skousl jsem si spodní ret. Trochu nadskočila, ale pak vypadala v klidu. Nechtěl bych být příčinnou jejího infarktu.

"Fakt? Nějak mi to nepřijde.." řekla a začala se nakrucovat před zrcadlem kousek od její skříně.

"Jo, o hodně. Klidně si sundej všechno, vadit mi to nebude." mrknul jsem na ní a věděl jsem, že to neudělá.

"Myslíš třeba tuhle podprdu? Já si jí klidně sundám.." a začala si pomalinku svlíkat ramínka. Doprdele, ten stožár už musí vidět.

"Super, účel splněn." a oblíkla se. Sice schválně pomalu, ale aspoň že tak. Kdyby pokračovala, musel bych jí přetáhnout. Už tak mam dole bouli až do Narnie.

Pak se přiblížila těsně ke mě a zašeptala: "Nejsem žádná kurvička. Teď už doufám víš, že si semnou nesmáš zahrávat, nebo dopadneš pokaždý takhle." a pak si skousla ret. Měl jsem pocit, že to nevydržím.

"Jdu si dát zmrzku, půjdeš semnou? Nebo radši ne, nepotřebuju aby tu kládu viděl Mikey." mrkla a vyšla z pokoje. Mrška jedna. To jí jentak nepřeju.

Pohled Veroniky

Když jsem vypadla z pokoje, daleko od něj, šla jsem za Mikem a Amber. Vážně jsem to přepískla. Jenže fakt byl ten, že Amber byla moje nejlepší kamarádka a neřekla mi to. Říkala mi všechno, jako já jí. Věděla jsem že má dlouhodobý vztah s nějakým 'Nickem' a že během toho, se zamilovala do toho debila, který se jmenuje Sam. Který podváděl každou.. Proto jí mám tak hrozně ráda, vždycky si na člověka chce udělat vlastní názor. Ale bohužel, s ním měli pravdu.

"Amber.. Promiň, já nevím proč jsem tak vybouchla. Strašně se ti omlou-" nestihla jsem doříct, jelikož mě Amber k sobě přitiskla tak rychle, že mi asi vyrazila dech.

"V, to já se ti omlouvám, měla jsem ti to říct hned. Slibuju, že už ti nikdy nic nezatajím, ať to bude cokoliv. Slibuju." a natáhla ke mě malíček. "Navždy?" Byl to takový náš znak, že překonáme všechno a nikdy se nenecháme jinými od sebe odtrhnout.

Vzala jsem její malíček svým. "Navždy." a usmála jsem se.

Kiss Me [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat