İtiraf

176 15 1
                                    

Derin'in ağzından
-Ama hastaneye gitmeliyiz.
~Derin,gerçekten sorun yok.Kanama durdu zaten.
Bugün farklı davranıyor.Az önce onu sevdiğimi söyledi.Yanlış bir şey yok evet fakat o beni sevmez ki.Onun için bunun her zaman gizli kalması gerekir.
-Sen bilirsin.Zorlamıyorum ama mikrop kapabilir.
~Ah,tamam zorlamıyorsun.
Vuruldu ama farkında değil sanırım.
-Tamam,cidden zorlamıyorum artık.Bir şey soracağım.Kıyafetlerimiz ne olacak?Otelde kaldı.
~Yenisini alırız.Tabii cüzdan üzerimdeyse.
Elini cebine attı.
~Burda.Sen de ceplerine bak.Telefonun,cüzdanın yanında mı?
Ceplerimi yokladım ve telefonumu elime aldım.
-Telefonun ekranı çatlamış fakat çalışıyor,cüzdan ise yanımda.Madem paramızı almadılar bizden ne istiyorlar?
~Bilmiyorum.
Minibüsten indik.Delhi'ye 2 bilet aldık.İlk otobüs 45 dakika sonraydı.Banklara oturduk ve 2 çay söyledik.
-Yolculuklarda hep şarkı dinlerim ama zamanlamamız yanlış olacak ki kulaklığım yanımda değil.
~Hemen şu yakınlarda birkaç satıcı oluyor.Küçük yastık,su,kulaklık tarzı şeyler sattıklarını görmüştüm.Bir bakalım istersen.
-Olur.
Satıcıların olduğu tarafa doğru yürüdük.Bir satıcı boynuna bir iple bağladığı kasasında selfie çubuğu ve kulaklık satıyordu.Malların kıytırık olduğu her hâlinden belliydi ama yolcuouk boyunca idare edebilirler diye umuyordum.Pembe bir kulaklık aldım ve Kartik'de 3 şişe su ve birkaç kraker türü atıştırmalıklardan aldı.Biraz sonra otobüse binmiştik.Tüm gece kaldırımda ve sokak lambasına bağlı olarak uyuduğum için sırtım tutulmuş,bileklerim ağrımıştı.Cam kenarına geçtim ve kafamı cama yasladım.Yorgundum en fazla 3-4 saat uyumuş ve kafama darbe almıştım.Kartik'e hiç bakmadan kulaklığımı taktım ve Sia'nın Big Girls Cry şarkısını açtım.Gözlerimi kapattım.Şarkının yalnızca ilk nakarat kısmına gelmiştim ki Kartik sağ kulaklığı kulağımdan çıkardı ve kulağına taktı.
~Güzelmiş ama aksaanından dolayı neredeyse hiç bir şey anlamadım.
-Big girls cry when their hearts are breaking.(Büyük kızlar kalpleri kırıldığında ağlar) diyor.
~Depresyon şarkısı yani.Benim için aşk acısı mı çekiyorsun?
Yerimden doğruldum.Ona baktım ve kaşlarımı kaldırarak dalgayla:
-Evet evet,diye cevap verdim.
~Ah,biliyorum.
-Nerden biliyorsun?
~Çünkü insanlar sevdiği kişinin onu sevmediğini düşündüğünden dolayı aşk acısı çeker.
-Peki sevdiği kişi de onu seviyor mudur?
~Bence seviyordur.
Elimi tuttu ve parmaklarını parmaklarıma geçirdi.İkimiz de yayılmış şekilde koltukta oturuyorduk ki bu yaptığı kasılmama neden oldu.
-Bu sefer de sen elimi tutuyorsun.
~Bu kez de ben seviyorumdur belki.
Ne?NE?NEE?!Tanrım!Bu da ne demek.Bu konuda hiç çekinmeden soracağım.Ona döndüm ve gözlerine baktım.
-Kartik?Sen..Beni seviyor musun?
~Seviyor muyum?
-Seviyor musun?
~Sevmeli miyim?
-Evet.
~O zaman seviyorum.

Hint KumaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin