Bugün Hindistan'da ikinci günüm.Bu eski kanepe rahat bir uyku için ideal.Kartik'de kilimin kenarında yatıyor.Üzerine kanepenin altında bulduğum battaniyeyi örtmüştüm dün akşam.Hâlâ uyuyor.Kalkıp kahvaltı hazırlamalıyım sanırım.Şimdi ekmek arası domatez ve peynir tadından yenmez :D Gece örtüğünce ince pikeyi,yastığı ve kanepeye serdiğim çarşafı katlayarak kanepenin altına geri koydum.Kahvaltı yapmaya koyuldum.Ekmek arasına çeyrek domatez kesip 1 dilim de peynir koydum.İşte vazgeçilmezim...Peki Kartik ne yiyecek?Hiç bilmiyorum da.Onun için de yiyebileceğini düşündüğüm şeyleri -aslında sadece evde olan şeyleri- kesip tabaklara koydum.Ben ekmek arası domatez ve peynirimi arka bahçede yerken içerden bir ses geldi.Kartik uyanmış.Onu alıp bahçeye çıkardım ve karşımdaki sandalyeye oturttum.Eveeet şimdi Kartik Bey ne severmiş denemeleri...Önce domatez ve yemiyor.Peynir?Ona da mı hayır? :( Zeytin yerken az daha boğuluyordu zaten onu çoktan gözden çıkardım.Ekmek uzattığımda hemen elimden kaptı ama sonra geri tükürdü.Yaprak çiçek türü bir şey yiyebilmesi ümidiyle yerden bir papatya kopardım ve uzattım.SONUNDA!NE YEDİĞİNİ BULDUM!Önüne birkaç papatya koydum ve ben de o sırada kahvaltı ediyordum.Papatyaları bitince akşam yemeğinden sonra üzerine ağırlık çöken insanların yaptığı gibi yayılıp elini karnına koydu :P Belki sessizliğini bozabilirim ümidiyle yüzüne yaklaştım ve ona dil çıkardım.Sanki gülümsedii,çok şirin.Sonra hoşuna gider diye düşünerek başını okşadım.Ben onu okşadıkça elime sürünüyor.Galiba anlaşmaya başladık bile.Ben tabakları içeri götürdüm ve etrafı toplamaya başladım.O da benimle geldi.Daha sonra onun hoşuna gidebilecek bir şey aradım.Çantamda küçük bir top buldum -muhtemelen kardeşim onu oraya attı- ve topu alarak yere oturdum.Kartik'i de karşıma oturttum.Topu ona yuvarladım,o da bana.Ben ona,o bana,ben ona,o bana.En sonunda ellerini çırpmaya başladı.Bu oyun hoşuna gitmiş olmalı.Onu böyle gördükçe mutlu oldum.Sanki dünkü sesi soluğu çıkmayan maymuncuk değil o :D Bence yakın bir arkadaşa ihtiyacım yok Kartik varken.Ah bir de şu diğer Kartik'le adam akıllı tanışabilsek...
Okunma sayilari cok dusukk nolur destekk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hint Kumaşı
Romantizm"Namaste India!" (Merhaba Hindistan!) diye bağırdım kendim duyabileceğim bir sesle.Hayallerim,mutluluğum,HAYATIM burada!Hindistan'da yeni bir yaşam.