İlk İyi Geceler

178 11 1
                                    

~Derin,geldik.Uyan.
-Hı hı.Uyanıyorum.
~Derin,ineceğiz haydi.
Hâlâ şarkı çalıyordu.Kulaklık kulağımda kalmıştı.Kafamı kaldırıp etrafıma bakındım.Otogara giriyorduk.Doğruldum ve sıcaktan üstüme yapışan tişörtü düzelttim.Kulaklığı çıkardım ve cebime koydum.Kartik de poşete krakerleri geri koydu ve otobüs durdu.Kartik koltuğun arkasındaki sehpayı kaldırdı ve elimi tuttu.Beraber otobüsün koridorunda ilerleyerek kapıdan çıktık.Neden elimi tutuyordu?Neden bunu bana yapıyordu?Tanrım.Otogarın dışında bekleyen taksilerden birine bindik.Elimi bıraktı.
~En yakın otele gidelim.
Camı araladı.
~Aç mısın?Kraker var istersen.
-İstemiyorum,saol.
Artık yüzüne bakabileceğimi bile sanmıyorum.Son dediklerimden sonra...
Sessizlik oldu.Saçımı kulağımın arkasına attım ve cama yanaştım.Kartik:
~Bir saniye oraya gitmekten vazgeçtik,dedi şoföre.
~Ekk oteline gidelim.
+Tamam efendim.
-Neden?
~Orası bir arkadaşıma ait.Bana yardımı dokunabilir.
-Peki.
Tekrar cama döndüm ve kolumu kapıya yasladım.
~Derin ne oluyor?
-Hiç bir şey.Neden?
~Soğuk davranıyorsun.Anlamıyorum.
-Bir şey yok.Ben yeni uyandım ya,sersemlemişim biraz.
Cevap vermedi.Birazdan otele gelmiştik.Kartik ödemeyi yaptı ve otele girdik.Resepsiyona gittik ve Kartik otel sahibinin yakını olup onunla görüşmek istediğini söyledi.Arkadaşı geldi.
+Heeey Kartik!Seni yaramaz çocuk nerelerdesin sen?!
Sarıldılar ve güldüler.
~İşler işte ne olsun.Rustam,bu Derin.Türkiye'den buraya yeni taşındı.
+Merhaba Derin.Tanıştığıma memnun oldum.
-Ben de Rustam.
Kartik'e döndü ve kahkaha attı.
+Ben de bu yaramaz çocuğun sevgili yaptığını düşünmüştüm!
Kartik,Rustam'ın koluna girdi ve arkasını dönerek Rustam'a sessizce bir şeyler söyledi.Duymayacağımı düşünmüş olacak ki yürümeye başladılar.Benim duyduğum ise "Uğraşıyoruz işte!" sözcükleriydi ki duyduğumu belli etmemeye çalışıyordum.Kartik beni seviyor mu?Hiç bir şey anlamıyorum.
Ben de onların peşine takıldım.İleride bir koltuğa oturduk.
~Rustam,acilen bir odaya ihtiyacımız var.1 ay da kalabiliriz 1 gün de.Bize fiyat konusunda bir şeyler ayarlamanì istiyorum.
+Oldu bil!1 oda mı?
~Evet.
+2 kişilik odalarda yataklar çift kişilik,biliyorsun.
~Çaresine bakarız.Fazla paramız yok.Şimdilik böyle olmak zorunda.
+Tamam o zaman kardeşim.Haydi bir oda ayarlayalım.
Resepsiyona yürümeye başladık.Yatak çift kişilik mi dedi?Tanrım!Yerde yatmam gerekecek!Bir oda ayarladık ve 1 günün ücretini verdik.Kartik ne kadar tüm parayı kendi vermek için ısrar etse de sonunda onu parayı bölüşmek için ikna ettim.Odaya çıktık.İnanabiliyor musunuz?Koltuk tek kişilik,minik koltuklardan!Belki de koltukta uyuyabileceğimi düşünmüştüm fakat şimdi hiç şansım yok.Saat 8 olmalıydı.Üzerimizdekilerden başka kıyafetlerimiz yok.Kartik de aynı şeyi düşünmüş olacak ki otelin yakınındaki mağazaya gitmeyi önerdi.Gittik ve birkaç parça bir şey aldık.İkimiz de 2 tişört,2 pantolon.Bir de yatarken giymek için eşofman.Ben bir de çapraz askılı çanta aldım.Tanrım!İç çamaşırı!Onu nasıl halledeceğiz?Beraber gidecek değiliz herhalde.Söyleyemem de ne yapacağım?Aldıklarımızı otel odasına çıkardık.Hâlâ bir şey söyleyemedim.Zaten yorgunum.Uyumak kaçış yolum.
-Ben çok yorgunum.Ee uyumak istiyorum.Dolapta battaniye falan var mıdır?Yerde yatarım ben.
~Saçmalama Derin.Ne yerde yatması?Yatakta yatarız işte.
Bu işteki garipliği sonradan anlamış olacak ki utandı ve konuşmaya devam etti.
~Ee yani yanlış anlama.Tamam,ben yerde yatarım.
-Hayır ya ben yatarım.Sen bana bir battaniye ver,yeter.
~Hayır Derin.Olmaz öyle.Ben yatarım yerde.
BUNU SÖYLEYECEĞİME VE REDDEDİLEN BİR TEKLİF OLACAK OLMA İHTİMALİNE KARŞI UTANIYORUM.UMARIM YANLIŞ ANLAMAZ.
-Ee istersen..Beraber yatabiliriz.Zaten ne olacak ki?..
~Ee peki.
Yine de utanıyorum.Tanrım.
-Ben yatıyorum o zaman..Ee sen yatacak mısın?
~E-evet.
-Tamam,sola ben yatarım.
Yatağın sol tarafına uzandım ve üzerime battaniyeyi çektim.Kartik de yanıma yattı ama ikimiz de yatağın en uç kısımlarına kıvranmış,yanlış bir hareket yapmaktan korkuyorduk.Biraz kıpırdanarak sırt üstü yattım ve gözlerimi tavana diktim.Utandığımdan Kartik'e bakamıyordum bile.10 dakika gibi bir süre geçti ve uyumuş olduğunu düşünerek Kartik'e çevirdim bedenimi.Hayır,uyumamış,bana bakıyordu.
Yanaklarımın kızardığını iliklerime kadar hissettim fakat yine de bozuntuya vermemeye çalışarak gözlerimi kaçırdım.Bir süre sonra gözlerimi kapadım ve utancımı unutabilmeyi diledim.Beklemediğim bir şekilde Kartik elimi tuttu ve parmaklarını parmaklarıma geçirdi.Gözlerimi açtım ve ona baktım.Gözleri tavandaydı.Ben de onun gibi sırt üstü pozisyona geçerek tavanı izledim.
~İyi geceler.
-İyi geceler

Hint KumaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin