Hindistan'a Yolcu Var

413 19 20
                                    


İşte başlıyoruz..
Saat 07:00
Alarmım çalıyor.
Malakashmi Iyer-Des Rangila
DES RANGİLA RANGİLAA

Mutlulukla uyandım.Yıllardır kurduğum hayal gerçek oluyor bugün!Yataktan doğruldum ve:
-BEKLE BENİ HİNDİSTAN! diye haykirdim.Hiç bir şey bu kadar mutlu edemezdi beni.Yerimden fırladım.Askıda duran şeftali rengi gömleğimi ve bordo pantolonumu bir çırpıda üzerime geçirdim.Mutfağa koştum.Annem yine döktürmüş!Bir de not bırakmış
2 sene sonra görüşürüz :)
Şu anda işte değil yanımda olsa yanağına kocaman bir öpücük kondururdum.Canım annem!Hızla kahvaltımı yaptım nasıl heyecanlıyım.Zeytinler boğazıma dizildi resmen.Sofrayı topladıktan sonra odama girdim ve saatime baktım saat 07:30 uçak ise 09:00'da gelecek.Bavulun ön gözünü açtım ve annemin bir fotoğrafını koydum.Sonra başka unuttuğum bir şey olup olmadığını öğrenmek için etrafıma bakındım.Eksik bir şey yoktu.Her şey hazırdı.İnanamıyorum Hindistan'a gidiyorum!
Biraz tv izleyerek heyecanımı dindirdim.Saat 08:15'de yola çıktım.Yarım saat sonra ordaydım.Uçak 15 dakika sonra kalkıyordu.Elim ayağım titriyordu.En sonunda yakınımdaki kahve makinesinden bir nescafe almaya karar verdim.İçerken bile kalbim deli gibi çarpıyordu.Sonunda uçak kalkacaktı.Anons yapıldı.
Tükiye Hindistan uçağı az sonra kalkıyor
Heyecanla girişe koştum.Bavulumu ve çantamı daha sonra da beni taradılar.Biletimi görevliye vererek uçağa bindim.Artık tek endişem uçakta bir arıza çıkabilme ihtimali.Yapabileceğim tek şey ise dua etmek.Tam havalanacağız bir hostes "Kapıları tutun!" diye bağırdı.Ne olduğunu anlayamadım.Tanıdık bi ses bağırıyordu."Tanrı aşkına durun!"Arkama bakmam ile ........

SİZCE KİMİ GÖRDÜ BU BÖLÜM İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.HİÇ YORUM GELMİYOR.DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM.

Hint KumaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin