Rüya

184 14 2
                                    

Düşüncelerim konuşamayacak kadar yoğun.Cevap verecek gücüm yok.Kırılgan bir şekilde gülümsedim.Amacım bu değildi.
~Peki.
Konuşmadım ve sıradaki şarkıya odaklandım.I wanna be the one to light up the dark in you (karanlığındaki ışık olmak istiyorum) diyor Gabrielle Aplin.Ben de seni seviyorum demek istiyorum ama dilim çözülmüyor.Ellerimiz birbirine kenetli.Dayanamayacağım.
-Kartik.
~Efendim?
-Ben de seni seviyorum.
Sonunda diyebildim.Kalbim delice çarpıyor.Başımı Kartik'in omzuna koydum.Kartik'in vereceği tepkiyi bilmiyordum.Gözlerine bakıp anlayabilirdim ama reddetmiştim.Göz teması kurmamıştım onunla.
**********************
Uyandığımda uzun süre omzunda uyumuş olacağım ki yüzüm terlemişti.Kafamı kaldırdım ve Kartik'e baktım.Bana bakıyordu.
~Az sonra Delhi'de olacağız.
-Ş-şey,tamam.
Utanmıştım.Onun için hiç bir şey değişmemiş gibiydi sanki;ben,onu sevdiğimi ona söylediğim için utançtan kıvranırken.
~Utanıyorsun,dedi ve güldü.
-Yok hayır.
~Ben sadece çizgi filmlerinde utanınca yanakları kızaran insanlar görmüştüm ama yanakların anında kızardı.
Gülümsedi.
-Yok,hava sıcak ya ondan olmuştur.
Sesim titriyordu.Sevgili gibi olacağımızı düşünüyordum.Yine aynıyız.Biraz hayal kırıklığına uğramıştım.
~Doğruyu söylemiyorsun.
-Neden utanayım.Birbirimizi sevdiğimizi söyledik ve şu an hiç de öyle değilmiş gibi davranıyoruz.Gayet normal bir durum ve hiç utanmadım!
~Ne-neden bahsediyorsun?
-Hiç bir şeyden.Ben şarkı dinleyeceğim.Rahatsız etmezsen sevinirim.
Koltuğun arkasından açılan sehpadan kulaklığı aldım.
~Rüya görmüş ve etkisinde kalmış olabilir misin?Çünkü otobüse bindiğimizden beri şarkı dinledin ve uyuya kaldın.
-Yani sen bana "seni seviyorum" demedin öyle mi?
~Ee hayır?
Ne?NE?Yani rüya mıydı?REZİL OLDUM.ÖLMELİYİM.ÖL DERİN.NASIL YAŞAYACAKSIN BU UTANÇLA?!
-Rüya görmüş olmalıyım.Görüşürüz.
Hemen kulaklığı taktım,kafamı cama yasladım ve gözlerimi kapadım.Lütfen bu da bir rüya olsun.Lütfen!

Tabii ki fake attım o kadar kolay mı?

Hint KumaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin