Bölüm 8 - Ellerini ver bana

310 25 0
                                    

Yine soğuk bir kış günüydü. Yine kız kardeşimle aynı odada yatmaktaydım. Okulumuzda öğrenci kalabalık oldugu icin sabah ve oglenci olarak iki ayri gruba bölünmüştük ve okul da ilçede olduğu için Sabah 5 gibi erken bir saatte kalkmak zorundaydim. Kolumda fosforlu bir saat vardı. Karanlıkta dahi net bir sekilde saati gorebiliyordum. Tabi onlar da gorebiliyordu. Bir ara yine dürtülmeyle uyandırıldım. Yorgan göğsümun üzerindeydi. Etrafa baktım hicbisey yoktu. Biran saatin kac olduğunu merak ettigim icin kolumu yorgan altindan çıkarıp baktim. Saat daha 2ydi ve biran önce uyumam lazımdı. Tekrar gözlerimi yumup kolumu içeri sokmaya çalıştığım anda sanki kardeşimin bana "ver o ellerini bana" dedigini isittim. Halbuki o sırtı dönük uyuyordu. Tırsmıştım ama etrafta hicbisey göremiyordum. Öylece biraz bekledim. Sonra kafasi odaya buyuk geldigi icin boynunu tavana yaslamış, dizleri üzerinde yürüyen bir gölge belirdi karşımda. Öyle cok korkmustum ki anlatamam. Ellerimi isteyen iste oydu. Gölge vucut kolları zannettigim uzuvlarını kaldirarak üzerime dogru getirdi. Ben yorgan altına saklanmıştim. Sonra yorgan beni sıkmaya yatak ise bir duvar gibi sert olmaya Sallanmaya basladi. Ben ise boynuma astığım kuranı kerimi bir elimle sımsıkı tutuyor bir yandan da dualar ediyordum. Birkac dakika sonra herşey sona erdi. Sonra nasıl uyuyabilirdim ki annemin beni gelip uyandirmasina kadar yerimden bir santim oynamadim.

Korkunç Hikayelerim ( بسم الله الرحمن الرحيم )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin