Liseye yeni başlamıştım. Sonbahar ayindaydik. Hatta Ramazan'in ortası mıydı neydi? Görünmeye devam eden varlıklar, farklı farklı yollarla yanıma geliyor bir şekilde bana kendilerini göstermeye devam ediyorlardı. Bir gece üzerime bir ağırlık çökmüştü. Onların yüzünden olduğunu adim gibi biliyorum. Uyumak uzereydim. Yorgan beni sıktığını fark ettim. Yanima bisey yatmıştı. Buyuk iri bisey. Nerden mi biliyorum cunku yattigim cekyatin benim yattigim tarafı havaya dogru kalkmaya basladi. Ben de korkudan onu cekyattan atmak icin sirtimla ona vurmaya ittirmeye basladim. O sey agir bir sekilde kalkti ve ben de normal bir sekilde uyumaya devam ettim. Ne olduguna nereye gittigine hic bakmadim. O gece de sahura kalkacaktik. Sahura nasıl kalktığımi ne yedigimi hatirlamiyorum. Sanki ben değildim. Yemeğini yedim ve gidip sirt üstü uyudum. Bu cok sasirtici cunku ben o yasa kadar hep yüzüstü yatardim. O geceden sonra hep sırt ustu uyudun. Hemen hemen 15 yildir da bu boyle. Birisini beni o sekilde yatirdi ve ben de onun izniyle bu sekilde uyumaya devam ediyorum.
Sabah olduğunda saatin alarmindan once kalkmistim. Ve icerisi aydinlikti. Yorgan basimin üzerine kadar cekili olduğu icin acmak istedim ama nefes aldığım yerde tüylü bir kuyruk benzeri bisey vardi. Kahverengi kırmızı karışımı birsey. Korkuyla kendimi yatağın aşağısına dogru çektim. O da benim kactigimi gorecek olacak ki daha cok iceri girdi. Kalbim duracak zannettim. Dualar okumaya devam ettim. O anda sabah ezaninin sesi kurtaricim olmustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Hikayelerim ( بسم الله الرحمن الرحيم )
NouvellesTamamıyla gerçek korkunç hikayeler. Bu kitaptaki hikayelerin hemen hemen hepsi benim başımdan gecmistir. Ordan burdan alıntı veya uydurma değildir..