Askerliğe başladıktan sonra birçok olay başıma geldi. Şimdi sizlere olayların hepsini sırasıyla anlatacağım. Yardımlarını esirgemeyen cinlere o zaman da ettiğim gibi tekrar teşekkür ediyorum...
Askerliğe alışmaya çalışıyordum. Daha gideli iki ay bile olmamıştı. Üst devreler bizim gibi yeni gelenleri ezmek için devamlı uğraşıyorlardı. Bir gece beni gece 11 -1 nobetine yazmışlar. Tabi ben giyindim, hazırlandım. Yanıma üst devrelerden biri gelecekmis ama arkadaş canı istemediği ve nasıl olsa komutan kontrol etmeyeceği için çavuşla beraber beni yolladı. Yanimda da diğer nobet yerinde nobet tutacak bir asker vardi. Neyse biz üç kisi ilerlemeye başladık. İlk kez nobet tutacağım bir yere gidiyordum. 1 nolu nöbet yeri dedikleri bir yere getirdiler beni. Zifiri karanlık olan sadece bir kulübe ve arkasinda onlarca eski mezar olan bir yerdi. Çavuş "tamam burası senin nöbet yerin" diyerek beni orda bırakmak istedi. Ben ise oradan korkunç derecede negatif elektrik aldığım için durmak istemiyordum. "Beni burda bırakırsanız sonucuna katlanır sınız" dedim. Gülmeye başladı. Napican nolcak deyip deyip duruyordu. Ben ise cinlere guveniyordum. İçimden bir his onların bana yardım edeceğini söylüyordu. Neyse çavuş beni orda yalnız bıraktı ve ben nobetimi tutup koğuşuma geri döndüm. Geldiğim de herkes beni konuşuyordu. Ne yaptin nasil yaptin. O komutan bu saatte buraya gelmezdi. Gelse bile boyle bisey asla yapmazdı. O çavuşu çok sever gibilerden konuşmaya başladılar. Ben şaşkınlığımi gizlyemeden bakiyordum. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Çavuş üzerindeki kılık kiyafet ve sakalı yuzunden bölük komutani tarafindan 28 gun cezaya mahkum edilmişti. Hem de teskeresine 21 gun varken. Askerligi bitse bile yatacağı 1 haftasi daha vardi. Ben ise herkesin üzerimde düşündüğü biri olma yolunda ilerliyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Hikayelerim ( بسم الله الرحمن الرحيم )
ContoTamamıyla gerçek korkunç hikayeler. Bu kitaptaki hikayelerin hemen hemen hepsi benim başımdan gecmistir. Ordan burdan alıntı veya uydurma değildir..