Akşam olmuş bütün akrabalar bizde toplanmıştı. Herkes normal bir şekilde muhabet ediyordu. Ben ise aklımda sabahın korunde yasadiklarimla beraber acaba bugun ne olacak diye düşünmeye baslamistim. İcime pis bir his cokmustu. Evin icerisinde olduklarını hissediyordum. Boynumdan basima dogru bir kılıç ağrı saplaniyordu onlar yanimda olduklarında. O anda öyle bir agriya sahiptim iste. Dudaklarım kurumuştu ama evin icerisinde oldukları icin mutfağa su icmeye yalnız gitmek istemiyordum. Birisinin kalkmasini bekliyordum. Tabi bu arada da hic kimse benden bisey istememeliydi. Herşey normaldi taa ki elektrikler birdenbire kesilene kadar. Elektrikler kesildikten kisa bir sure sonra herkes kendi halinde konuşmaya mutfaga tuvalete falan gitmeye basladi. Ben olduğum yerden kalkmak istemiyordum ama oda boşalınca mecburen kalkmak zorunda kaldım ama kalkamadim. Tum vucudum birden bire kasilmaya basladi. Hareket edemiyordum. Akrabalar yanimdan geciyor bana sesleniyor ama ben cevap veremiyordum. Sonra istemdisi ayaga kalktim. Mutfak balkonuna dogru gidiyordum, herkes diger balkondaydi ama ben kimsenin olmadigi balkona gidiyordum. Halamin oglu bana sesleniyor cevap vermeden yurumeye devam ediyordum. Tabi cevap vermememe kizmis olacak ki beni omzumdan yakalayip kendine dogru cekti. Tabi o koskaca adam beni tutmak icin cok zorlamisti. Onu takmadigimi düşünüyordu. Balkona cikmama iki metre kala durdurmustu beni tabi o arada da elektrikler gelmisti. Ben ise solgun bir benizle olduğum yere coktum. Bayilmak uzereydim. Hepsi yanıma koşup geldiler. Olanları anlattım tekrar bir hocaya gitmemiz gerektiğinden bahsettiler. Sonraki gun ilk is hocaya gidecektik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Hikayelerim ( بسم الله الرحمن الرحيم )
Short StoryTamamıyla gerçek korkunç hikayeler. Bu kitaptaki hikayelerin hemen hemen hepsi benim başımdan gecmistir. Ordan burdan alıntı veya uydurma değildir..