E dimineata, stiu asta pentru ca razele soarelui n- aveau unde altundeva sa aterizeze decat pe fata mea. Locul asta devine din ce in ce mai enervant.
Cobor lenesa din pat si privesc camera prafuita. Imi iau cateva lucruri din geamantanul de langa pat si ma indrept direct spre baie. Dau drumul la apa dorindu sa-mi odihnesc oasele amortite si pielea moarta printr- o baie cu spume. Era ora 06:00, asta insemnand ca aveam doua ore la dispozitie sa ma pregatesc pentru prima zi de scoala. Dupa jumatate de ora de stat in cada, in apa calda ce-mi mangaia corpul, ma ridic alene si-mi infasor un prosop in jurul meu.
Intru in camera mea, si ma imbrac rapid cu o pereche de blugi negri rupti in genunchi , un tricou pe corp alb cu dantela la spate , jacheta neagra si conversele mele negri. Imi fac un machiaj natural, si mi las parul blond sa atarne in jos pe umeri, luindu- mi geanta neagra de scoala si coborand scarile.
--Neata mama.
--Neata, scumpo. Ti -am pregatit o salata de fructe si cateva clatite pentru micul dejun.
Infulec cat de repede pot cele doua clatite si doua linguri din salata de fruncte si ma grabesc spre usa . Trebuie sa merg la scoala.
--Tata, ma duci tu ?
--Vin acum ...trebuie sa- ti arat clasa doar.
--Mama, te superi daca-mi aranjezi tu lucrurile in dormitor?
-- Uff, bine..fugi ca intarzii!
Deschid portiera masinii tatalui meu..argh..abia aștept sa dau de permis..asta in doi ani. Am 16 ani..si parintiiei ma lasa sa dau de permis abia la 18 ani, cand voi fi probabil mai responsabila...cum sa nu...
Urc in masina alaturi de tatal meu, trecem cu masina peste pod si privesc in jos...Apa e asa de limpede, privind lacul ma scunfund in lumea viselor. "Jess...oh..Jess..imi pare rau...n-am vrut sa plec...nu ma lasa singura...Jess!!!"
--Liaa..Liaa..trezește-te, am ajuns la scoala.
--mmh....a fost un vis?
--cred ca da...draga mea..o sa-l vizitam pe Jess..sau cheama-l pe aici..dar altceva nu putem face.
--HA?
--Il strigai pe Jess, cand dormeai.
--Ma rog, ajuta-ma sa-mi caut clasa .
Coboram din masina si raman uimita de inaltimea liceului. Curtea era imensa si mai frumoasa decat la fostul meu liceu, pasesc cu dreptul in incinta scolii. Clopotelul deja sunase pentru a anunta inceperea orelor.
Tatal meu ma conduce pana in fata clasei mele dupa care imi da frau liber. Bat in usa, apoi o deschid usor emoționată.
--Buna dimineata!
--Intra domnisoara Smith!
Intru cu totul pe usa, nu puteam sa nu observ acei ochi care ma sorbeau din priviri.
--Copii ea este noua voastra colega Lelia Smith.
--Buna, puteti sa-mi spuneti Lia.
--Se ofera cineva sa o ajute pe Lia sa se integreze? Mai exact sa-i prezinte imprejurimile? Alia Jhonson, ce spui?
--Mi-ar face placere.
Fata cu ochi caprui si par saten parea draguta, sper sa nu fie ca dragutele de la fostul meu liceu ...just a bitch.
--Acum sa vedem un loc liber ...ah..uite..aseaza-te langa Dereck Moon.
Tipul e cam ciudat. Ma indrept normal spre banca mea si il salut simplu "buna", dupa care se prezinta si el "buna, sunt Dereck"...hmm ..palpitant si incep sa chicotesc. Pe tot parcursul orei Dereck- tipul ciudat de langa mine - imi tot atragea atentia prin lovituri simple pe sub banca cu genunchii , ma abtineam cu greu sa nu rad.
Clopotelul tocmai sunase de pauza. Iar tipa draguta se indrepta spre mine.
--Buna Lia, eu sunt Alia.
--hmm...Ali suna bine.
Incepe sa chicoteasca si mi prezinta imprejurimile oprindu-ne in gradina scolii ...era inconjurata cu flori, era...perfecta.
--Hei fetelor!
--Doamne, Zack! M-ai speriat!
--Pe noi...spun sarcastica.
--hmm ...cine e tipa ?
--Buna, sunt Lia si sunt noua. Raspund chicotind.
-- Eu sunt Zack Smith.
--Si eu..
--Si tu esti Zack?
-- Foarte amuzant...si eu sunt Smith .
Rade si el la randul lui, apoi nu pot sa nu observ ca apare din spate un tip cu ochelari...Dereck.
--Hei .
--Buna Dereck , ii raspune Ali.
--Ce faci Lia?
--Mhh...bine...si apropo..iti multumesc pentru ca m- ai ajutat sa fiu atenta la ora.
--Placerea e de partea mea.
Purta ochelari, ceea ce- i dadea un aer rebel . Era dragut...cu parul sau saten deschis spre blond, cu un abdomen ce iesea in evidenta datorita tricoului mulat. Hmm..era dragut. Ochii lui imi pareau ciudati, ultima oara cand i am vazut ochii a fost la ora doamnei diriginte, aveau o culoare ciudata si in acelasi timp fermecatoare, ma abtin sa nu tremur.
--Si Lia...unde locuiesti? intreaba Ali.
-- Intr-un golfulet de mult uitat...un lac cu un pod deasupra de piatra. Raspund plictisita iar fata lui Dereck exprima o oarecare uimire.
--Cunosc locul... imi raspunde ingrijorata.
--Vreti sa ne plimbam prin jurul casei mele, sau pot sa va fac cunostinta cu părinții mei chiar la sfarsitul saptamanii?
--Cu siguranta...chiar as vrea sa-ti cunosc parintii, imi raspunde Dereck, sau chiar viitorii socri.
Ok...ultimele lui cuvinte m- au lasat in ceata, tipic smecherasilor de liceu. Orele trec in zbor la fel si ziua si in final toata saptamana. Camera mea arata superb aranjata, in sfarsit fara praf. Privelistea e la fel de impunatoare ca in prima zi. In fiecare seara luna facandu-si aparitia in fiecare seara pana acum.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...