DIN PERSPECTIVA Liei ×
Eu si Dereck ajunsi in camera mea urma sa avem o discutie...timpul trecea iar din cate imi amintesc, Dereck mi- a spus ca Semiluna ingheta chestii doar prin antingerea cu degetele a unor lucruri, insa eu nu numai ca atingeam cu toata palma un obiect sau orice altceva acesta facanduse "sloi" ...dar inghetam eu aproape complet...bine...metaforic vorbind ...insa mainile mele erau reci, obrajii mei erau reci...si cel mai important...buzele mele erau practic albastre... totul era un calvar...chiar daca parea tentant la inceput sa ai o astfel de abilitate...in final te saturi, iti ajunge pana in gat de "gheata", in cazul meu...
Dereck ma privea suspicios, nu stiu daca avea habar cat de mult tineam la el, insa nu voiam sa-i spun nimic. Într-adevăr, mi-a spus ca ma iubeste, totul se intampla prea repede. Viata mea era total rasturnata, prieteni noi, ceea ce eu patisem...la naiba! Parintii mei nu au gasit de cumparat o alta casa?! Astea sunt andurile mele...
-Esti bine ?
'Ă..da...
-Nu mi se pare, imi ranjeste ingrijorat
-Sunt bine, stai liniștit ca voi fi bine...Deci te-ai mai gandit la felul in care putem dezlega blestemul?
-Pai, chiar daca traiam pe atunci...contele doar a pus vraja asupra lacului dar nu s-a gandit si la o rezolvare, persoana care a luat asupra sa blestemul...adica tu...trebuie sa se gandeasca la asta...insa eu te voi ajuta.
- La naiba Dereck! In blestem spune clar pe acolo pe undeva : vraja iubirii adevarate!
- Ei si?
- Dereck...am nevoie de iubire adevarata...dăăă..
- Si eu sunt pe post de bibelou..?
- Iubirea ta ...e inceputul...nu intelegi...oricum mi- ai spus ca ma iubesti si nu s- a intamplat nimic .
- Sigur?
Si in acel moment i- am cuprins fata lui perfecta in ambele maini, exact cum ma asteptasem ...
- Lia...esti rece...mai e putin si imi ingheata maxilarul...
O lacrima de gheata aparu pe obrajii mei semanand cu o perla, in acel moment i-am sarutat buzele apasat, capatand o culoare vinetie...rugandu-l sa plece...
- El'...nu esti bine...noapte buna!
Si ma saruta pe frunte...A doua zi.
Ma trezesc si merg in graba sa- mi fac un dus, vrand sa n -am parte de vreo surpriza "inghetata" incerc sa ma controlez...la naiba ca functioneaza, ma indrept catre sifonierul meu si nu stiu cu ce sa ma imbrac, trebuia sa ma intalnesc cu Alia, asa ca aleg o camasa alba , preferata mea si o pereche de colanti negri. Parul era ciufulit din cauza feonului. PERFECT, ce sa-i fac...il prind intr-un final la spate cu o clema speciala adaugand ochelarii de soare, furand din stilul lui Dereck. Sunt gata...
Conversatie telfonica -->Alia
- Hei Al.
-Neata fro-
-Hai taci! Ce zici ne vedem la cafenea?
- Chiar aveam nevoie.
-Bunn, ne vedem in 10 minute in fata parcului!
-Bye!
Conversatie incheiata*
Pai...cam urma sa ma intalnesc cu Alia la cafenea, aveam nevoie de prezenta ei, de prezenta unei prietene asa ca nu stau pe ganduri si ma pregatesc de plecare.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...