Lia
Imbratisarea pe care o primesc brusc de la Jess, ma ingrijoreaza putin insa imi face bine...nu stiu ce s a intamplat dupa ce m am izbit de un corp tare si am cazut lata la pamant.
Imbratisarea lui calda ma doare insa am de gand sa aflu cat mai mult. Dereck e foarte agitat si pare suparat pe mine, asta pentru ca ma priveste incruntat, iar o suvita din parul lui blond inchis aproape ii intra in ochi.
--Esti ca mine...
Cum adica "Esti ca mine"? Ce inseamna asta?
--Cum?
--Nu mai esti o simpla muritoare.
--Adica? Povesteste mi...
--Eu..pai..sa mergem la ceilalti.
Ma indrept spre grupul de baieti care erau la o distanta de 3 metri de corpurile noastre, al meu si al lui Jess, Alia deja era alaturi de baieti si isi rodea unghiile...asta nu i bine!
--Baieti? Ii intreb suspicioasa.
-- Esti bine? Cum te simti?
--Sunt bine Dereck, il imbratisez strans iar el imi da un pupic pe frunte. Ce s a intamplat cat timp am 'dormit'?
--Pai Lia...incepe Max, incepand de astazi, esti mai valoroasa decat ai putea crede, desigur o comoara pentru Corai-
-- Dar noi vom avea grija sa nu ajung la ea, il intrerupe Leon...
-- Ce vreti sa spuneti?
-- Iubire, daca mi mai zice o data asa il pocnesc pe Leon, deja Dereck scoate fum pe nari , la prrima transformare s ar putea sa avem un nou membru in haita noastra, iar daca aspectul tau e buun, Jess o sa aibe un adversar nou, iar noi un nou Alpha?
--Ce? Jess?
--Esti un lup...la fel ca mine si Leon...adica stii tu.
--Nu...eu sunt om normal cu gheata ca definitie.
Ce dracu tot spun ei acolo? Parca eram om si acum ma trezesc ca is lup...un varcolac, ce s a intamplat cat timp am fost incostienta?
--Scumpo ...vorbim maine, iti spun tot.
--Bine, Ali...vii cu mine sus?
--Normal scumpo.
Urcam scarile si intram in camera mea, prietena mea se aseaza pe scaunul de langa biroul meu iar eu ma arunc pe patul meu care arata exact la fel ca inainte cu cateva minute, sau ore nici nu mai stiu, sa fug in padure. Statea ghemuia pe scaun iar parul ei negru ii cade perfect pe umeri , acest lucru dernjand o si apucand dintro data elasticul pentru par ce se afla pe birou si din doua miscari isi prinde parul intr o coada de cal perfecta.
Ma ridic si stau ghemuita in pat, Ali ma priveste , ochii ei capatand acea culoare specifica vampirilor, asta insemnand probabil ca e nervoasa. Ma uit la ceas si observ ca e miezul noptii. Nu spune nimic, pur si simplu tace, mainile mele micute le ia pe ale Aliei si se impleticesc, iar eu ma uit in ochii ei, ochii mei albastri acum ii privesc ochii aurii.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...