22

281 25 0
                                    

Formez numarul prietenei mele, iar cei doi barbati ma privesc confuzi , uitandu ma la ei urat cu un amuzament care era destul de evident.

"Nu va mai holbati la mine"

"Ce e printesa ti s a urat cu viata?"

"Daca nu vrei sa devii un 'glob de cristal' ...mai bine ai tace."

....

"Alo, Ali! Unde esti?"

"In Washington!" Imi raspunde de la capatul firului prietena mea.

"Cee?? Ce cauti in Washington fara mine? Fata mea exprima dezamagire...cum naiba daca eu mi am petrecut copilaria in acel oras...si pe mine nici nu m au anuntat.

"A trebuit sa plec urgent cu Zack ...venim diseara pe la 17 ajungem."

" Bun, vin la aeroport ai de dat explicatii si ai de primit o bataie buna, n o sa crezi cate am aflat "

"Scumpo fii sigura ca o sa vorbim cat vrei tu vacuţo, dar acum trebuie sa inchid , te iubesc pa ! "

"Stai , nu inchide.!" Mda..prea tarziu.

Imi dau o palma peste fata si pot sa jur ca sunt rosie ca racul de nervi! Rahat.

Ma uit incruntata la cei doi prieteni amuzati si cu greu ma abtin sa nu le spun vreo doua.

"Iubito, nu fi nervoasa pe banalitati..."

" auzi iub, aceasta banalitate e orasul meu natal...mi e dor sa mi vad colegii si localurile in care...

"...in care mergeai cu mine si daca inghiteai tot suscul deodata mergeai la baie din 5 in 5 minute."

"Jess! Nu de fata cu Dereck! E jenant!"

"Ah iubito...nu i jenant nimic legat de tine.."

""Auu...!"ironic.

Mda, Dereck parea intelegatir pe cand Jess se prapadise de ras in momentul in care pronunta acele cuvinte... in secundele urmatoare Dereck ma tragr in bratele lui si ma saruta ca mai apoi sa se retraga in bucatarie.
Nu puteam sa nu observ privirile ucigatoare a le lui Jess..desi eram cei mai buni prieteni din...din totdeauna...era normal sa mai aibe sentimente pentru mine.

"Beth!"

"mmmh...!"

"NImic..."

"Urasc asta."

"Ha?"

"NImic,nimic, eu ies putin la o plimbare, dupa merg sa o iau pe Ali de la aeroport."

"Okay...."

"PA baieti!""

Ies trantind usa si nu pot sa nu ma bucur de privelistea bazata din fata mea. Merg la pas si ma gandesc sa intru intr o cafenea ...n am apucat nici sa mi beau cafeaua...drace. Imi "butonez" aproape tot drumul telefonul , asta pentru ca nu stiu de unde mama naibii prindeam wi fi...sa profit putin....aud o masina din spate claxonandu ma....Corai...nu stiu ce au tembelii mei prieteni cu tipul asta ...si sa nu uit de Dereck...care nu l suporta...oricum nu mi alege Dereck prietenii , cu cine sa vorbesc si cu cine nu.

Corai ma claxoneaza din nou apoi imi intorc capul spre masina...frumos mercedes...isi lasa geamul in jos si isi aseaza mana elegant pe portiera dandu si ocharii jos, mda...era...vampir, era si imposibil sa mi dau seama dupa ochii sai ...imi permit sa spun ...fermecatori. Dar nu, nu m am indragostit de Corai...atata timp cat sunt in viata si eu si si Dereck.

Golful Semilunei ( Needitata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum