Parintii mei se pare ca au ajuns acasa, pentru ca tocmai se auzi usa de la intrare si masina parcata.
*Aron , priveste..!
*Au adormit!
*Ma duc sa aduc doua paturi.
*Shanel, uite! O cutie rosie...
*da... stai..uite...mana Liei...are un inel...ceezi ca-
*Da...a cerut.o...
*cat de dragut!!
*fata noastra a crescut,..
Oh..ce jenant era, sper ca ceilalti dormeau pe bune si nu auzeau toate astea. Era cea mai fericita zi intr.adevar...Dereck a facut ca ziua asta sa fie speciala. Ali cu Zack pareau sa fie fericiti...cine stie...nunta dubla...:))
Pff...e dimineata, soare frumos...o superba zi de toamna.
* Dereck! Dereck! Trezeste te!
Nee, nu vrea sa se treazeasca...il strig degeaba...asa ca urc sus si merg sa mi fac un dus rece. Ce bine ma simteam dupa o seara plina. Ies din dus imediat si ma demachiez. Buun...ma indrept spre camera mea unde imi aleg ceva de imbracat : o pereche de blugi negri rupti in genunchi , un tricou alb cu dantela pe spate si o pereche de conversi negri. Parul mi l prind intr.o coada normala sus si ma machiez subtil.
Ma asez im pat si ma uit la mainile me inghetate si la acel "fum" ce pare sa fie condens care imi "iesea" din degete cand le miscam.
*neata iubito!
...era. asa de concentrata incat atunci cand Dereck a intrat in camera m am speriat si mi am indreptat mana spre un colt din camera in semn de aparare si mi inghetă lampa.
*pfoi...ce a fost asta Ell?
*scuza ma Dereck, nu stiu...m am speriat.
*de cand poti face asta?
*nu stiu..de azi. Inainte doar atingeam chestii si inghetau...dar acum...doar indreptand mana spre un lucru il inghet...si sincer mi am dorit sa te inghet ...bine ca ma speriasem nu stiam ca ai intrat..
*se pare ca nu ai nevoie de aparare...:))
Si se aseaza langa mine in pat si nu conta cat de rece eram dar imi ia in brate si mi strange mana puternic. Uitandu ma la mana mea pute sa jur ca se dezgheta fin ce in ce mai tare, Dereck ma saruta si in niciun caz nu mi dadea drumul la mana. Mana mea era dezghetată complet.
*Dereck, priveste!( ii arat mana mea)
*Ell! Mana ta...
*...e normala.
*Dar cum?
*cred ca stiu...Dereck ma iubesti?
*normal Ell...mai mult decat orice!
*Blestemul...se rupe...bine...nu complet...ma tineai de mana strans...ce simteai?
*...ma gandeam ca nu vreau sa te pierd doar pentru ca un blestem de sute de ani a pus stapanire pe tine, ma gandeam ca as fi pierdut daca patesi ceva..simteam ca te iubesc din tot sufletul.
*Asta este...suntem pe drumul cel bun ...nu mai e mult si ne vom da seama cum sa mi revin la normal .
*e incredibil.
Cat de fericita eram, Dereck chiar ma iubea si asta era dovada. In clipa urmatoare mama ma striga sa merg la masa...Asa ca il iau de mana , tinandu.l strans si imi doresc ca momentele alaturi de el sa nu se temine. Eram fericita si cel mai important , dupa doi ani de depresie simteam ca astazi e timpul pentru o schimbare...nu puteam lasa un lac tampit sa ma faca sa dau cu piciorul la tot. Daca nu era Dereck alaturi de mine nu mi imaginez ce s ar fi putut intampla, anul trecut am incercat sa ma sinucid vrand sa ma arunc de pe acoperisul casei mele...si avand in vedere ca aici a locuit un conte...practic semana foarte bine cu un castel la inaltime, doar ca cu mai putine camere si in prezent renovat de parintii mei, insa Dereck a fost acolo sa mi sara in "ajutor" pentru ca el fiind vampir, a ajuns la timp jos , dandu si seama ca nu eram nicaieri in casa, a stiut ca vreau sa fac ceva prostesc si a fost acolo cat sa ma prinda in cadere si nu regret asta. Acum puteam sa inghet chestii de la distanta oricand vroiam eu asta pentru ca invatasem sa ma controlez de ieri pana azi.
Ajunsa in bucatarie mama pregatise faimoasele sale fursecuri cu ciocolata si cateva felii de pizza, bineinteles nu putea sa lipseasca sucul de fructe natural facut de mama, mie ca de obicei nu mi placea sucul la temperatura camerei...uff...mama inca n a invatat?
*Mama...stii ca nu mi place sucul la temperatura camerei...nu mi face tocmai bine.
*scuza ma scumpo...poti sa l pui la ftigider...
*si sa l beau dupa jumate de ora?
*Ell...
*oh stiu ...
Da...tocmai folosisem ce am descoperit dimineata si cu o miscare a maini catre paharul cu suc , acesta avea exact temperatura de care aveam nevoie...perfect...
*vezi Ell...nu e chiar asa de rau..
*Nu trage concluzii pripite.
* gandeste te ca Semiluna a rezistat cu asta 17 ani. Iar tu abia 3 ani.
* Da, Dereck poate uiti ca la mine e mult mai puternic decat la ea...
*va fi bine..
*cand o sa mi infinga si mie oamenii un tarus in mine si o sa arunce in lac...da , va fi bine. ;)
*Ell...
Nu vroiam sa mai aud nimic... mi era frica ca nu vom reusi sa desfacem blestemul...insa Dereck stia cel mai bine...era vampir...cine stie cati ani avea...era nemuritor. Fara sa mai stau pe ganduri ies le usa afara si merg langa lac . Era atat de frumos...de linistit si ...de o culoare asa de...frumoasa...n am... mai vazut un lac asa de limpede nicioadata ...chiar daca era cel mai limpede lac pe care il vasusem...era asa de adanc incat nici fundul lacului nu puteai sa.l vezi.
*se spune ca ...contele a avut un dusman ..se urau atat de tare incat se vroiau morti unul pe celalalt...asa ca intr.o zi celalalt conte a pus bombe peste tot in acest golf, insa in acea zi nu era nimeni acasa, o pasare a atims una din bombe si au explodat toate, asa de multe erau si de puternic au explodat ca au facut o gaura imensa in pamant..nu i se vedea sub nicio forma fundul, se pare ca au ajuns atat de adanc incat s a ajuns la apa , asa s a umplut golful cu apa....orice cade in lac si nu poate sa innoate ...nu mai pote iesi niciodata. Contele era bogat ...asa ca a intr o saptamana , lucrat zi si noapte au reusit sa construieasca castelul de la 0
*...contele ...dusmanul tatalui Semilunei...era tatal tau nu?
*...mda.
*de ce nu se suportau?
*eu o iubeam pe Semiluna ...si ea pe mine...tatal meu nu era de acord cu noi...insa tatal ei facea tot posibilul ca Semiluna sa fie fericita...
*inteleg...tu cati ani ai?
*800...insaa varsta de 18 ani incetam sa mai imbatranim. La 880 de ani eu voi muri..
*cum?
*o parte din mine e vie...si cei ca mine nu traiesc vesnic..
*da , dar ...esti tanar atatia ani..pana la 880de ani tot La fel vei fi..iar eu voi imbatrani...vreau sa fiu ca tine...
*nu se poate...dupa ce voi muri...tu vei mai trai ..si inca pe veci. Dar daca reusim sa rupem blestemul, vei avea aceeasi infatisare ca in momentul ruperii blestemului. Asa e regula...
* serios?
*da..nu vei fi nemuritoare dar infatisarea va fi aceeasi. Insa pana atunci...vei fi intr.o continua schimbare.
N am mai spus nimic si m am ridicat de pe iarba uda sa intru in casa, Alia ma astepta impreuna cu Zack, Alia probabil era la desene animate...da, ii placeau foarte mult...iar Zack se juca sigur counter stricke. (Sau cum s.o chema) pe calculatorul din sufragerie.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...