16

346 25 1
                                    

Intram in bucatarie...si SURPRISE...Ali si Zack se sarutau. Era de asteptat, erau asa de draguti..

--hmm ...porumbeilor...

Le spun si incep sa rad tinandu l strans de mana pe Dereck urmand sa i dau drumul brusc si sa ma napustesc asupra popcornului abia scos de la cuptorul cu microunde.

--Lia..esti bine!

--Perfect! Le raspund si zambesc satisfacuta.

-- E gata mancarea? Intreaba iubitul meu...ce bine suna...au trecut doi ani si inca nu s obisnuita.

--Nu...am pus un pui la cuptor..
Dar l am uitat acolo si s a ars.

--Din cauza Aliei , incep sa rad .

--Hai taci surioara.

Da ...de cand parintii mei au murit...acum cateva zile, Zack imi spune "surioara,, doar eram verisori ce naiba. Si sincer il simteam la fel de aproape precum un frate.

-- Ce ar fi sa dam comanda de pizza? Intreaba Dereck.

-- Ce idee super. Dar ce ar fi sa chemam cativa prieteni? Sa ne simtim bine...ne uitam la un film.
.horror poate? Nebuna Alia...si ideile ei...

--Ar fi supeeer! Raspundem toti in cor.

Zack da comanda si cheama cativa prieteni, o fata si doi baieti pe care bineinteles nu i cunosteam. Peste 30 de minute soseste pizza, urmand sa sune telefonul lui Dereck.

--Zâ.i!

--Unde mai exact ar trebui sa fim? Se ude vocea din telefon al unui tip .

--Strada : si noteaza in cap : Golful Semilunei...

--Wow, infricosator...vom fi acolo in cinci minute.

Apel incheiat**

-- Beib , prietenii tai sunt tot...sau ...

-- Da...doar doi sunt.."caini" ...

--?

--da...se pare ca l au luat si pe Leon..."dragul tau prieten"

--inceteaza.!

--Nu spune ca nu i asa!

--Iubitule! (Stiam cat de mult il inmoi cu acest cuvant aproape inexistent In al meu vocabular.)

--Auci...m ai atins...

--Stiam eeu..

--ce? Esti hoata scumpo?

--Nu...Doamne fereste!

Fac acea fata de catelus careia nu i putea rezista niciodata.

--parca ai fi un copil mic.

--ce sa ti povestesc....Adultule!

--Cred ca uiti cati ani am...

-- Ău..!

La auzul interjectiei mele ma ia pe sus in brate si ma saruta apasat, urmat de un sarut pasional. Fara sa mi dau seama se aud niste fluieraturi din spatele nostru...ăuu...nici nu mi am dat seama cand au ajuns.

Ma intorc cu fata spre ei si fac cunostinta cu cele patru persoane...aa..da...fara Leon..

--buna , eu sunt Lia!

--Iubita mea, (accentueaza Dereck, ca sa le fie clar ca sunt doar a lui)

-- Buna, eu sunt Max. (Face cunostinta cu mine un baiat dragut, cu ochii la fel ca ai lui Dereck si parul saten, ciufulit...mama mamaaa...imi dau doua palme mintale...sunt logodita ce dracu!)

Golful Semilunei ( Needitata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum