( Am nevoie de o parere, sa stiu ce preferinte aveti si sa mi spuneti pe cine preferati dintre Jess si Dereck...atat , pentru next )
Nu i bag in seama pe cei doi ametiti care se holbeaza la mine si chem un taxi.
Se pare ca cei doi prieteni ai mei n au scos o vorba si nu pare ca vor scoatr prea curand. Imtram in taxi si aud cum Ali i sopteste ceva la ureche "trebuie sa vorbim neaparat" . Nu spun nimic, tac simplu . Cei doi pare ca se opresc acasa la la Zack ,presupun ca vor sa se relaxeze, insa nu le spun nimic si merg spre casa, unde ma asteapta Jess si Dreck.
Ajung acasa si ii vad pe cei doi dormind ca niste copii. Nu le stric somnul asa ca urc la mine in camera. Ma trantesc vizibil obosita in pat si nu mai astept sa mi spuna cineva sa dorm putin pentru ca imi arunc capul pe o perna si adorm instantaneu.
****
Simt cum un brat puternic ma inconjoara, fiorii imi trec pe sira spinarii, pentru ca nu stiam ce barbat ma cuprindea intru totul ...era Dereck sau Jess...asta i clar. Ii indepartez usor bratul, insa mi e lene sa ma rodic din pat pentru a aprinde becul sau lampa , asa ca stau putin intinsa in pat , era intuneric iar de pe patul meu puteam sa vad cum luna reflecta razele in lac, atmosfera era una linistita , iar barbatul de langa mime incepe sa se miste , pe semne ca in curand se va trezi. Aveam o lampa exact langa pat dar nu vroiam sa ma aplec peste el , asa am preferat ...sa stau in pat privind spre lacul care imi schimbase viata.
Se aprinde lumina, adica cel de langa mine a aprins o .
* Hei.
*Dereck?
*Asa se pare.
Chicotesc usor si imi pozitionez capul usor, pe pieptul sau. Mana lui imi mangaie obrazul, insa eu nu mi desprind privirea de la lacul Semilunei, gandurile dandu mi navala in cap cu o serie de intrebari: De ce eu? Oare voi putea sa fiu cu adevarat o vrajitoare? Voi putea sa ma controlez? Daca eu nu sunt vrajitoare...nu pot vraji nimic...pff..
*Dereck?
*Da..
*Jess mi a spus ca sunt o vrajitoare avand in vedere ca parintii mei si Zack sunt vrajitori...insa eu nu prea ma pricep la facut vraji...
*esti la inceput, de aceea.
*Cred ca ai dreptate.
*mergem jos ? Mi e foame.
Cobor jos din pat si il iau pe Dereck de mana, deschizand usa camerei mele. Coboram amandoi scarile si...raman tampita cand ii vad pe Max, Leon, Zack , Ali si Jess in living...nu era niciun zgomot, cum , cand au ajuns aici?
*Hei Lia...Te ai trezit, ma intreaba prietena mea Ali.
* Buna tuturor...da Ali , m am trezit, voi cand ati ajuns aici?
*Acum jumatate de ora..
*Huh...bine.
Întru in bucatarie unde se simte un miros delicios...PIZZA...aucii...inima, papilele mele gustative incep sa o ia razna.
Era o cutie neinceputa, care probabil era a mea , nici nu mai stau pe ganduri si infulec bucatile de pizza fara sa mai clipesc sau sa respir. Iau un pahar si il umplu cu suc natural Capy si deschid frigiderul pentru a putea pune sticla de sus unde i este locul...hmm...cand, ce sa vezi, iubirea mea statea acolo , negustata si perfecta...pur si simplu perfecta : o cutie de inghetata ...yum!
Iau cutia si merg in living unde ma asteapta prietenii mei.
*Lia...imi atrage din nou atentia Ali, azi cand ai venit sa ne iei pe mine si Zack...erai cumva cu-
*Corai, i o tai si raman cu o spranceana ridicata,ok...ceva se petrece aici si nu miroase a bine..toata lumea...adica "gasca" mea...e impotriva lui si astazi am de gand sa aflu de ce.
*Nu trebuie sa stai cu el...e o influenta negativa.
**stai cum? Ell..tu azi te ai intalnit cu Corai,? Hopa...fata lui era incruntata si erau usor vizibile semnele geloziei
*Da...m am intalnit cu el pe drum si s a oferit pe post de taxi :D...si sper sa ma creada.
*Vorbim altadata...acum trebuie sa stii ca n ai ce cauta in preajma lui ...NEVER.
*De ce? Toti aveti ceva cu el ..dar nu mi spune nimeni ce..
*o sa ti spunem..dar nu astazi.
*Ahh...! Tip afectata...adica cum...? Voi nu intelegi ...atata timp cat nu exista un motiv ...am voie sa ma intalnesc cu cine vreau, eu imi aleg prietenii nu voi.
*Ell...intelege...mai tarziu vei afla.
Ali ma privea nervoasa si as putea jura ca n am vazit o asa niciodata...e vampir..deci puteam sa i vad coltii cum ieseau la iveala.
*Lia, esti prietena mea...dar daca e nevoie te omor eu direct si o sa poti sta dupa cat vrei cu domnul Corai Night. Insa e alegerea ta...nu ma pune la incercare . Ok, asta a fost ciudat si se pare ca e serioasa treaba...poate ca (,) Corai...era in personaj negativ, dar pare atat de dragut...adica se comporta foarte frumos cu mine, sau doar vrea sa si atinga scopul?
Nu fac nimic , nu raspund si nu privesc in ochi pe nimeni, evit contactul vizual si ma gandesc doar la Corai si ce rost ar avea sa se comporte dragut cu mine? Sau...stia de abilitatile mele?
**Jess...Corai...stie ca eu..
Tace, nu spune nimic, doar tace , ca in secunda urmatoare sa ma ia in brate, se apropie de urechea mea si mi sopteste calm " Da, stie" , ma saruta pe frunte, directionandu mi privirea spre Dereck care ne privea afectat dar tace...stie ca e cel mai bun prieten al meu.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...