(Sait la media)
Afara era cald insa camera mea e rece, lacrimile imi ingheata pe obraz. Plang si in acelasi timp sunt fascinata de abilitatile mele. Ma intristez cand ma uit la mainilie mele reci si varful degetelor acoperite de gheata. Lăsând asta deoparte adorm cu gandul la Dereck, la misteriosul sarut si la secretele ascunse...un munte de intrebari imi dadeau navala in minte: " De ce dispare din senin?" , " De ce stie doar el toata povestea asta cu Semiluna?...Alia nici nu a auzit povestea asta sau cel putin asta mi- a spus...oare si ea imi ascunde lucruri?"
Incepeam sa si visez toate aceste intrebari. Urmatoarele zile fiind la scoala...Intru la ore, profesorul preda dupa care ne spune sa scriem tot ce a scris si el pe tabla, dar cand pun mana pe pix pentru a incepe sa scriu, acesta ingheată spre uimirea mea.
- Domnule profesor...?
- Da Lia, s-a intamplat ceva?
-Nu ma simt prea bine...imi dati voie sa merg la baie?
- Desigur...
Ies pe hol unde ma asez langa unul dintre vestiare si incep sa plang, lacrimile mele transformandu-se intr-un strat mic de gheata...apa inghetata.
Dereck iese pe usa si cu siguranta m-a vazut plangand...Shit!- Esti bine? Ce s-a intamplat?
- Nimic, sunt bine.
- Lia, totul va fi bine...
Incep sa plang din ce in ce mai tare..
- Deja nu mai suport si au trecut doar cateva zile.
- O sa- ti revii...ma uit la el si observ ca ochii lui erau de o culoare nemaiîntâlnita, un verde intens spre galben, imposibil... ii ating fata cu mana .. Esti rece Lia...
- Stiu...ochii tai...?!
- Nu pot sa-ti explic acum...si ma saruta pe frunte. Ridica-te...s-a sunat deja de pauza...
Merg in gradina scolii alaturi de Alia in timp ce Zack ramane alaturi de Dereck.
Narator :
De la un grup alaturat se aude:
Rebeca: - Ai vazut ? Dereck si-a gasit papusa...fata noua Lelia...crede ca poate sa fie impreuna cu fostul meu prieten....o sa vada ea...
Melisa:- Si cum ai sa faci asta Beca?
Reb.:- Fii atenta...
Si se indreapta spre Dereck si Zack...
R:- Buna Dereck, draga...si...Zack...ce faceti?
Dereck:- S-a intamplat ceva?
Rebeca:- Nu neaparat...insa prietena voastra Lia...nu ma asteptam asa din primele zile sa fie impreuna cu cineva...
Dereck:- ...E mai speciala ...oricine poate vedea asta...ceea ce tu nu ai fost si nu vei fi vreodata, Rebeca...
Nu apuca sa termine fraza ca Rebeca intervine:
- Deci e foarte norocos Sait...se pare...sa fie langa o asemenea fata...
D:- Sait...? Ce treaba are?
R:- Prietenul ei...sunt de o saptamana impreuna...
D:- Ah..mda...
Rebeca:- Si dau o petrecere la mine in seara asta...ce zici vii si tu ...am nevoie de un partener...si ma gandeam la tine...
Dereck:- ...oricum cui ii pasa...si zici ca Seit si Lia se intalnesc?
Beca:- ...asta am zis...
D:-...Ne vedem acolo.
Rebeca merge catre grupul ei de prieteni cu zambetul pana la urechi gandind cum planul ei a reusit.
Dereck :- Zack...tu stiai despre asta?
Z:- Despre? Lia?
D:- Evident ca da... Sait?
Z:- N- am....intrebat-o niciodata...e posibil...dar ...
D:- Eu am sarutat-o ...nu ea pe mine...are sens...
Z:- Nu concluziona inca...sa mergem sa le cautam pe fete.
Dereck si Zack merg in gradina scolii spre cele doua...insa ciudat era ca Sait era cu ele. Dereck era nervos...sau poate doar gelos. Dar ce putea sa faca? Explicatii nu avea de gand sa- i ceara....aparent nu erau un cuplu...dar totusi putea sa o intrebe ce se intampla.
Sait:- Si...Lia...Ali...in seara asta este o petrecere veniti si voi?
Lia:- Nu stiu ce sa zic...
S:- Si prietenii vostri Zack si Dereck vor fi acolo.
Lia:- Serios...?!
Alia:- Sa mergem...ne vom distra...
S:- Zack vine si el...iar Dereck vine cu Rebeca impreuna ca partener ...si voi doua ...meritati sa va distrati.
Lia:- Cum? Vom fi acolo...
Dereck:- Ce fac preferatii mei?
Lia:- Ce sa-ti povestesc...sarcastica...eu plec...si Dereck ...abia astept petrecerea de diseara....Sait...mergem impreuna parca nu ?
S:- Ă...sigur...
Lia:- Perfect...Ali...tu ia-l pe Zack...
Alia:- Ne vedem diseara.
Dereck:- Cu siguranta.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...