E dimineata. Trebuie neaparat sa o rog pe mama sa- mi cumpere draperii, soarele asta ma topeste.Ma indrept spre baie, asta pentru ca ma simt murdara si sunt transpirata toata, cel mai probabil am facut febra aseara.
Deschid usa baii lenesa si imi pregatesc cabina de dus. Imi las hainele sa alunece pe corp in jos, iar piciorele mele fac contact cu gresia rece ce se simtea atat de bine. Apa ce se scurgea pe pielea mea era calda iar eu simțeam cum mai am putin si ma evapor dandu- mi imediat apa rece, huh..mult mai bine.
Ies din cabina de dus infasurata intr- un prosop si ma indrept spre oglinda. Fata mea era palida. Asa ca vreau sa mi deschid robinetul pentru inca o tura de apa peste fata insa in momentul atingerii robinetului acesta ingheata.. ce naiba?
In fine...desi raman putin socata ma indrept spre dormitorul meu unde ma imbrac cu o pereche de jeansi si un tricou negru larg, prinzandu mi parul intr o coada de cal.
--Liaa...
--Nu mi-e foame mamă...
--A venit un prieten de al tau.
Dereck...
Cobor scarile aproape in zbor si ies pe usa afara.
--Neata Dereck..
--Esti bine?
--Mda...cu mici exceptii.
--Cum ar fi?
--Ne asezam pe o banca?
Il iau de mana si ne asezam pe una din bancile de dincolo de pod, pe aleea inconjurata de copaci.
--Lia...vreau sa ma asigur ca esti bine.
--Sunt bine...de ce n -as fi...
--Nu stiu...
--Stii ceva ce eu nu stiu?
--Nu... ei bine eu trebuie sa plec, acum ca stiu ca esti bine.
Ii prind mana lui Dereck nervoasa, stiu ca stie de ceea ce s -a intamplat dimineata si nu stiu de unde si de ce nu vrea sa- mi spuna.
--Dereck, tu stii!
--Nu...ce anume?
--Nu fa pe prostul.
--Trebuie sa plec.
--Stai jos.
Cum nu are de gand sa se aseze pe banca, ma ridic si-i ating fata, pozitionand-o intre mainile mele.
--Lia , opeest- te...esti rece!
--Stiu. De ce?
--NU stiu!
--Ba stii. Spune-mi.
-- Nu- ti dai seama Lia... eu stiu totul...stiu...Lia, era o fantoma acolo...mai exacact un spirit... spiritul Semilunei... nu pot sa-ti spun nimic momentan, cel putin nu mai mult de atat insa iti promit ca vei afla totul...am sa-ti spun dar am nevoie de gandire....
-- Dereck spune-mi...il implor cu lacrimi in ochi.
Dereck se intoarce sa plece.
-- ....Spune-mi ... ce e cu tine? Nu-ti dai seama...dimineata m-am trezit cu mainile..."inghetate".
-- Ti-a transmis tie...
-- Ce, cine ?
Din spate vin Alia si Zack...
- Ce faceti? intreaba Zack
-...stam de vorba...ii multumeam pentru ieri...mint cu nerușinare se pare.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...