Epilog

356 24 3
                                    


Momentul ala...cand toata lumea se invarte in jurul tau...momentul ala cand...esti fericita...momentul ala cand...treci peste...momentul ala ...cand ceva iti schimba radical viata...momentul ala cand...afli ce i suferinta...momentul ala cand...trecutul te ajunge din urma...si momentul ala cand e mai important decat prezentul si are sa ti devina viitorul...Jess...

Dupa ce am fost gasiti in lac imbratisati, de catre Betthanny, am fost foarte fericita  si sunt un continuare. Tot ceea ce vroiam sa dispara, acea parte din mine...a disparut. Am ramas alaturi de Jess, Dereck e cu Semiluna, Betthanny se cearta din ce in ce mai mult cu Lucas, pareau cuplul perfect si imi doream sa am parte de aceeasi iubire, acum il am pe Jess pentru totdeauna, Alia si Zack sunt impreuna si acum .

Au trecut doi ani de la rapirea de Corai, de la cazatura mea in lacul Semilunei. Eu, Jess , Beth si Lucas suntem in Washinghton, Alia si Zack s au mutat in L. A., si s au casatorit. Mi e dor de ei insa ii vizitam pe cat de des posibil. Dereck si Semiluna au ramas la castel...pentru ca e casa ei pana la urma.  Leon e cu Max prin New York...

Insa am ramas tot nemuritoare si ...Lup. Eu ...alaturi de Jess...e perfect... totul e perfect.  Acum stau pe  canapea, cu o ceasca de ceai in mana, uitandu ma in gol, cu Jess care se aprijina cu capul de umerii mei . Incerc sa mi amintesc de  ultimii cinci ani in orasul in care m au tarat parintii mei.

Gust din cana cu ceai care mi incalzeste mainile , ma uit tampita la ele , s au inrosit de la ceaiul mult prea fierbinte.   Imi amintesc de...Alia sau Ali...pe care am alintat o din prima zi in care m a ajutat sa cunosc scoala., prietena mea de suflet , ea mi l a prezentat si pe Zack, varul meu de care nu stiam...Apoi...Leon, un varcolac romantic , Max , tipul ala de vampir amuzant, Betthanny , fata cu zambetuo pe buze care m a dus la petrecere, mi a devenit  cea mai buna prietena, Luc, tipul tacut si....Dereck...cel care ma privea insistent de cand am intrat pe usa, cu ochii aceia albastri si el era acel tip care ma ghiontea pe sub banca...care mi a schimbat viata , m a facut sa l uit pe cel care il iubeam insa...nu disparuse din inima mea. 

--Iubito esti bine? de ce plangi?

--Pai stii tu...

--Din nou ?

--Mi e dor de Golf...

--De Dereck poate?!

--Nu Jess, stii doar... m a inselat si dupa a inselat o pe fata cu care ma inselase...a ajuns din nou cu Semiluna...cu cea pe care i iubise sute de ani..

--Insa tu? Nu l iubeai?

--Pe atunci...nici nu eram sigura de fapt. Acum nu mai conteaza...vreau sa mi vad toti prietenii.

--stai aici.

Nu stiu ce face, insa se ridica si ma saruta apasat dupa care merge in camera alaturata. Apartamentul in care stam acum a fost al parintilor mei inainte sa ne mutam. Apartamentul este destul de mare...cum intri pe usa intri intr un hol mare, dupa care intri in sufragerie, mai sunt vreo doua camere , baia si bucataria. Insa eu si Jess dormim impreuna, Bett si Luc mai dorm la noi si asa se ocupa si restul casei.

--Iubito!!

--Da , iubire!

--Imbraca te...mergem in Londra.

--Ce? Ai innebunit?

--Nu spunei tu ca ti e dor de toti?

Nu mai zic nimic si sar in bratele sale puternice, care ma cuprind imediat dupa impact. Cat il iubeeesc, sa i vad din nou e ...nemaipomenit!!

--Beeeeett!!

--Unde arde?

--In Londra!

--Ha?

Golful Semilunei ( Needitata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum