Ok...deci azi era o zi importanta ...asa zice Dereck...e ziua mea. Imi deschid ochii si il vad pe Dereck langa mine, nu vreau sa l trezesc din greaseala asa ca stau cuminte si doar il privesc. Ce scump era cand dormea...
*neata iubito!
*te ai trezit...imi placea sa te privesc cum dormi...
Ma saruta pe frunte...si ...intra mama in camera.
*Buna dimineata copii! V am adus micul dejun si scumpa mea , La multi ani!
*au mama...iti multumesc!
*Azi esti ok?
*astazi da...ma simt mai bine ca zilele trecute.
* bine. Eu si tatal tau ne pregatim pentru cina...trebuie sa plecam dupa ora doisprezece ...avem.niste lucruri de rezolvat...te las cu Dereck.
Dereck...ai auzit da?*da, doamna Smith...e pe maini bune...
*pa copii!
Bine...deci eu si Dereck eram .singuri.
*Ell, o sun pe Alia sa vina aici , eu am o treaba cu Zack.
*Bine iubire...si daca te gandesti la vreo petrecere...cum ai facut anul trecut...sa stii ca n am nevoie...vreau sa fim doar noi.
*asa sa fie iubito! (Si ma saruta apasat )
Peste 5 minute apare Alia, iar Dereck pleaca...nu stiu ce avea in cap...dar sper doar sa nu dea petrecere. Alia era alaturi de mine .
*La multi ani frumoasa mea...!!
Ia uite!*multumesc !! ...si multumesc pentru cadou dar chiar nu trebuia...
*suntem prietene de atata timp..
evident ca trebuia. Deschide.l!*woow... ce binea cunosti ! (Era ceea ce mi doream , doar ca nu prea apucam sa merg la cumparaturi, era un telefon Samsung A5...era superb si o bluza cu o bufnita din bumbac...era ...pu si simplu...the best..o ador pe fata asta)
*cu placere...stii doar cat tin la tine.
*love you Roxaine!
*what? De unde imi stii al doilea nume?
* Un cuvant...Zack!
*fmm...
*hai hai...e foarte dragut numele tau.
*pff...al tau care e don'soara Smith?
*eh...
*spune sa fim chit.
*lasa..
*mai stie cineva al.doilea nume al tau?
*Dereck...probabil ai observat ca ma striga "Ell"...
*atunci ....Ellena...Elisabeth...Eleonor...?!
*Ellissa.
*hoho...ce nume !
*hai taci...
*ok....ELL !
*heii !
Stateam si vorbeam cu Alia de cateva ore bune...Dereck nu mai venea...ce tot face?
*Apropo...unde.i tampitul de var.miu?
*ha?
*Zack!
*E var tu?
*Da ...am aflat zilele trecute, mama mi a spus...nici ea n a stiut la inceput...parintii mei cu ai lui nu mai vorbisera de mult timp...n avea de unde sa stie cum arata fiul lor...insa au pus totul cap - coada...si Zack e var miu drept.
*huuaaa....ce misto!!
*ehh.
*vom fi neamuri scumpo.
*yee :)) La asta nu ma asteptam!
dar zi mi unde i..*E cu Dereck...
*cu Dereck unde?
*cu treaba...trebuie sa ajunga ...is pe drum.
*yee...asta asteptam...mi e dor de el.
*numa tie?
*?
*Si mie de Zack!!
*asa zi! :))
*hei fetelor!
*in sfarsit ai venit...! Se intuneca
.*nu stiu daca mai tii minte...dar eu de intuneric am nevoie cel mai mult..
*nu la asta ma refeream..e tarziu...
*ti se pare bby , e toamna ...se intuneca mai devreme...si in ce data suntem astazi?
*16 octombrie....?
*exact....deci...
* ce?
*e ziua ta scumpo! Asa ca imbraca te cu ceea ce crezi tu ca e mai frumos din sifonier...si dupa coboara jos. Noi te asteptam.
Bun , deci acum cy ce sa ma imbrac? Mai intai sa fac un dus...totusi chiar daca nu eram foarte entuziasmata ca e ziua mea...totusi Dereck parea sa depuna eforturi...nu stiu ce avea in cap...ce idei avea...insa nu vroiam sa mi bat joc. Asa ca termin dusul foarte rece si indrept spre sifonier...cu ce sa ma imbrac...n am idee...insa intr.un final imi aleg o fusta neagra cu volanașe si o ie alba simpla, foarte frumoasa si imi iau in picioare botinele mele negre...pff practic...le adoram ... Acum cum sa mi prind parul ? Nu stiu..insa il usuc cu feonul, il perii bine, lasandu mi parul blond putin ondulat pe spate. Despre machiaj...ce sa zic...aplic fond de ten iluminator,fard de pleoape maro deschis , rimel si un creion alb pe partea inferioara a ochiului..a da si rujul meu visiniu...♡◇♡ The best...
Cobor jos...si
*wow...Dereck?
Era imbracat la 4ace cu un buchet de trandafiri in mana.
*La multi ani printesa mea!!
*Multumesc iubitule!
*Bine porumbeilor ...sa stingem luminile!
Luminile erau stinse....Dereck ma invita la dans...un dans lent..perfect...era asa de linistit...pana si Alia ..sau Roxaine :)) cu Zack dansau...scumpii.de ei.
Dupa mai bine de doua ore de dans , glume si vizionare de film... Dereck se aseaza in genunchi in fata mea...ce naiba?
*Lelia Ellissa Smith...Vrei sa fii logodnica mea?
O.M.G...
Ce sa zic?
*vrei sa te casatoresti cu o statuie din gheata?
*Nu, vreau sa ma casatoresc cu cea pe care o iubesc, vreau sa ma casatoresc cu tine Ell. Te iubesc!
* Da! Si eu te iubesc!
*da ? Da, ce?
*vreau sa fiu logodnica ta"!
ma saruta apasat parca nevrand sa mi mai dea drumul din sarut.
Totul era perfect...inelul era super ...asta a planuit toata ziua?
Cat de dragut...!
Buun...am mai stat o ora alaturi de prietenii mei, multumindu.i Aliei si lui Zack pentru tot...fupa care am adormit alaturi de ei in living, eu cu capul pe pieptul lui Dereck, iar Zack cu Ali in brate.
Pe la miezul noptii ajung parintii Liei acasa...si...
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...