7

478 34 0
                                    

Dereck la media.

Pe cand Lia statea in camera ei, incepu sa cante si sa compuna o melodie...pentru ca asta ii placea ei foarte mult...Canta despre orice...orice simtea ca trebuie scris pe o foaie sa fie rememorat...nimeni nu stia de acest talent ascuns al ei...absolut nimeni...cat despre...puteri...sau cum sa-i spunem...abitatea ei paranormala...stiau 3 persoane...: Ali, Zack si evident...DERECK...cateva versuri sunau asa:

I know , I know, you can't love me...

I know, I know you want  to be free...

~I love you, you can't love me...

But I know you want me...
....

- Ai o voce...superba...si versurile...m-au atins...

L:- Ce-i cu tine aici?

D:- hmmm...ai uitat si de abilitatea mea ...sau insusire...de ceea ce face parte din mine?

L:- Vampirule...!

D:- Mai incet...si ce faceai tu aici?

L:- Ma relaxam...

D:- Mai aveai putin si plangeai...ia spune-mi acum sincer...despre cine e vorba in cantec si nu ma inviti inauntru? Vmpirii nu pot intra cand vor ei...

L: Intra...si e doar un cantec..

D:- Daca era doar un cantec nu aveai lacrimi in ochi...acum spune-mi.

L:- Ce sa-ti spun?!

Si Dereck o pune usor la zid pe Lia apropiindu-se usor de ea..

D:- Despre cine este vorba in melodie...

L:-...

D:- Esti foarte frumoasa...ochii tai, se uita in ochii ei profund...apoi o atinge usor cu buzele de gat.

L:- ...e..e vorba de tine..

D:- Stiam...

L:- Idiot!

D:- Voiam sa te aud spunând-o...Lia eu tin foarte mult la tine  nu am mai intalnit asemenea fata...dar...

L:- Dar nu ma iubesti...nu sunt Semiluna...

D:- Cum?

L:- Crezi ca nu mi- am dat seama? M- am documentat Dereck...nimeni nu stie atatea detalii ca tine...insa am mai aflat ca Semiluna avea un iubit...ba chiar un logodnic care o iubea foarte mult...si tatal ei cand a pus blestemul asupra lacului a facut-o pentru logdnicul ei..." Numai prin vraja iubirii adevarate se va rupe blestemul." ...adica pentru tine...Dereck ...

D:- Lia...

L:- Te rog...poti sa iesi...

D:- Oh Doamne... chiar daca am iubit-o..
Am fost logodnicul ei...a avut o moarte crunta...insa am uitat totul...nu am mai simtit pentru nimeni ce am simtit pentru ea..crede-mă ca am suferit enorm...

L:- Poti pleca...

D:- Lia...

L:- Noapte buna Dereck!

LIA POV:

Imi pare rau ca a trebuit sa aflu singura...as fi vrut sa aflu de la el...si nu as fi reactionat asa...insa nu are incredere in mine...si doare asta... suntem adica nici nu stiu ce suntem...dar eu....uff...iar el imi ascunde atatea...mai bine las totul balta...daca tinea la mine cat de putin..nu cat a tinut la Semiluna, care puterile ei sunt acum asupra mea, insa vreau sa dispara...si vreau sa fac ceva in legatura cu asta...parca era ceva de "...vraja iubirii adevarate..." ...dar cum sa fac asta...am nevoie de iubire adevarata...

Golful Semilunei ( Needitata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum