29

291 25 0
                                    

   A trecut o  ora , eu stau linistita la masa mea, cu Betthanny , Lucas , Dereck si Jess , de jumatate de ora Max si Leon  au plecat de la masa pentru a flirta cu niste fete turmentate de pe aici. E o petrecere si normal ca s au ametit fetele,  nu le judec caci n am dreptul.  Baietii par multumiti 100% caci nu i mai vad, i am pierdut prin vila asta imensa.

  Miroase a tigari si a bautura, majoritatea  tinerilor sunt manga, Betthanny il trage pe Lucas de mana sa l ia pe ringul de dans , ca sa zic asa, insa degeaba caci nu vrea, nu i place sa fie in centrul atentiei deci o lasa balta prietena mea...prietena mea...Unde s Alia si Zack?

--Dereck unde s Alia si Zack?

--Hâm?

--Uff!!

--Au avut niste "treaba,, asa ca s au dus la Ali acasa . Imi raspunde Jess, ce are Dereck ? De la un timp se comporta ciudat cu mine, parca imi vorbeste in sictir.

--Mersi Jessie  ,il alint putin sa i vad reactia tipului de langa mine, insa nimic , sta in aceeasi pozitie cu capul intr o parte in palma , sprijinit in cot si privind in gol.

   Il vad pe Jess ca se ridica de la masa si pleaca spre bar...o-ok...iar Dereck iese afara insotit de Lucas. Pff! Insa privirea mea imi este atintita spre Jess, care sta pe un scun inalt, sprijinit cu cotul de piesa de imobilier . Oh...n am observat caci de fapt langa el este o fata bruneta , cu ten alb imbracata pe jumatate, iar Jess se ia in vorba cu ea. Ce dracu vorbesc? De ce ii saruta mana , nu a facut asta niciodata. De ce rade aia?  Poate ca s a saturat si dupa atatia ani timp in care m a cautat vrea sa renunte, nu renunta , te rog...

--Liiaaaa!

--Ăăău...scuza ma Bett...

--Ochii tai is foarte albastri, mainile tale sunt sloi aproape , iar buzele tale vinetii.

--Sunt bine...

--Nu te pricepi sa minti...

--....Pai Dereck a plecat la mama naibii si Lucas sta cu Peter afara, iar Dereck plecat nu stiu unde.

--Il iubesti?

--Normal ca il iubesc, Dereck mi a fost alaturi de cand m am mutat, de cand am inceput sa scot gheata aproape si pe gura.

--Nu vorbesc de Dereck si cu siguranta nici tu nu te ai gandit cand ai  ai spus acele cuvinte. 

--Nu...vorbesc de Dereck.

--Draga mea, poti sa te minti cat vrei , dar pe mine nu ma poti minti nici sa vrei sa o faci, tu il iubesti pe Jess, te distrugi incercand sa iubesti pe altcineva.

Poate ca asa este, poate ca m am mintit , sau poate am incercat sa l uit pe Jess dupa mutarea mea, indragostindu ma de Dereck, credeam ca l iubesc , pana sa apara Jess...dupa nu a mai fost nimic la fel.

--Hai sa facem ceva...

--Nu avem ce sa facem Bett.

Dar de fapt...ma incrunt spre cei doi, care stau unul in fata celuilalt Jess si bruneta care il tine acum de mana in timp ce el il toarna un shot pe gat.   Imi atintesc ochii spre mainile ei si spre manichiura ei artificiala indreptandu mi un deget spre cele doua maini si un alt deget spre picioarele ei dezgolie , acoperindu le cu un strat de gheata, dupa care o vad  pe bruneta cum se incrunta , scitand un icnet pe gura, Jess ii saruta obrazul, dupa care se intoarce cu capul spre mine...o ia la pas incet si incruntat...am incurcat o ma intorc rapid pe pozitii...

--Lia ce crezi ca faci?

--Ce fac?

--Nu mi dai voie sa am viata sociala..

Golful Semilunei ( Needitata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum