9

400 31 0
                                    

Peste 2 ani (Lia implinea 19 ani peste doua zile)

°Dereck avea dreptate, totul se agravase, eu intrasem in depresie, deveneam din ce in ce mai puternica, chipul meu avea un aspect rece, buzele mele erau vinetii, ochii mei ramasesera albastri, mainile mele erau reci ca gheata, varfurile parului meu erau albe, tot ce atingeam ingheta , fie ca ma controlam sau nu; cand ma controlam un strat mic de gheata acoperea ceea ce atingeam, cand nu , ceea ce atingeam devenea sloi. Dereck , Ali si Zack ma sustineau , ma ajutau sa mi revin dar in zadar...nu puteam atinge pe nimeni de frica sa nu devina cub de gheata. Saruturile calde ale lui Dereck ma dureau...dupa ce le am povestit parintilor mei ceea ce se intamplase, vroiau sa ne mutam din oras, insa nu avea niciun rost, blestemul nu avea de aface cu casa, deja era asupra mea. Asa ca stateam inchisa in camera, tata vroia sa merg la psiholog insa nu puteam risca sa afle cineva ca mai apoi sa patesc ca Semiluna. Nu, nu puteam, de aceea mama il chema pe Dereck in fiecare zi sa stea cu mine, il durea sa ma vada asa.

*Lia...imi pare asa rau!

*E in regula!

*Nu ti e frig?

*Nu, dar stiu ca celor de langa mine le este frig.

*Uf, Lia...

*Te doare Dereck ? Te doare la fel de mult ca pe mine? Te doare cand ma imbratisezi, saruti ,la fel de mult cum ma doare pe mine?

*Lia, ar fi bine sa taci, iti faci rau! Dar ...da, doare...dar nu ma doare cand te ating....ma doare cand te vad ca suferi...

*...dar pe mine ma doare. Mai ales cand iti vad privirea, esti ingrijorat... ma doare cand te ating...mainile tale calde ar trebui sa mi faca bine...dar doare...doare asa tare o imbratisare de a ta...(incep sa plang , in zadar, lacrimile imi ingheata pe fata)

°Dupa zecile de rugamimti de a ma lasa singura, nici macar nu trebuia sa ma gandesc la asta...era imposibil ca Dereck sa ma lase. Se apropie de mine si mi spune ca astazi ramane cu mine , apoi ma saruta, nu conta ca avea sa i inghete sangele in vene...

°Privirea lui ...ochii sai de o culoare imposibila ma atrageau ca un magnet spre el, dorindu.mi sa l strang in brate ...niciodata n as fi vrut sa i mai dau drumul.

*Dereck, tin asa de mult la tine...daca nu erai tu...as fi moarta de mult...

*Lia nu vorbi prostii!

*Ce e asa rau? Tu nu esti mort?

*Eu? Asa m am nascut...vampir...parintii mei erau vampiri amandoi. Mama mea a fost om , iar tata vampir. L a iubit asa de mult pe tata incat si a dorit sa fie si ea ca el.

*nu puteau fi impreuna si asa?

*Ba da...in conditii normale...dar in cazul lor nu...

*din ce cauza...de ce?

* ...mama , cand era inca om, era pe patul de moarte...avea cancer stomacal.

*oh Dereck imi pare rau!!

*e in regula Lia! Mama il iubea asa de mult pe tata , asa ca i a spus ca nu vrea sa moara, sa l paraseasca...asa ca l a rugat sa o faca si pe ea ca el...

*Asa a devenit si ea vampir...

*Da...doar ca atunci cand m am nascut eu...o parte din mine era vie...

*adica?

*nu aveam sange in mine...insa aveam puls.

*mort...pe jumatate viu...de ce?

*pai se pare ca mama era inca vie cand...stii tu...apoi a transformat.o in vampir ..cand eu aveam 2saptamani...deci asta a afectat si formarea mea...

Golful Semilunei ( Needitata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum