Dereck la media. (Zack Efron)
Jess, era si este cel mai bun prieten al meu, recunosc ca il iubesc doar ca prieten insa , Dereck e cel care m a sprijinit pana acum, asa ca m am rezumat la atat , pe el il iubesc si nimic inafara de el nu e mai important. Nu stiu cum am putut sa ma indoiesc si sa gresesc atunci cand a venit Jess...dar asta pentru ca a fost un soc pentru mine sa l vad dupa atata timp. Dereck m a sprijinit chiar daca eram confuza si eram pe aproape sa l parasesc si sa ma intorc la cel care m a sprijinit pe perioada copilariei si si a recunoscut dragostea in perioada adolescentei. Insa acum incerc sa ma gandesc la cel care pare inofensiv.. insa e vampir.. la Corai.
Mi e frica dintro data de Corai Night din grupul Dark, care e vampir si se pare ca stie ceea ce pot eu sa fac. Ma incruntasem usor, corpul meu inca era strans in brate de catre Jess, insa incerc sa ma departez putin si sa mi incerc din nou norocul.
*Baieti... imi spuneti?
Max incepe:
*Lia...Corai Night impreuna cu gasca lui de fumatori aroganti, sunt vampiri si formeaza grupul Dark... e periculos pentru toata lumea...muritoare sau nu. Cum sunt vampiri , orice om are chef sa i sece de viata...o pot face, insa noi avem un adevarat conflict cu ei...
*Max...poti sa te opresti. Spune Dereck...nu l inteleg pe baiatul asta.
*Oh, nuu ,nu ,nu...continua Max, am dreptul sa stiu, sau va inghet pe toti si am terminat o
* Pai Dereck a fost de partea lor , pana s a certat rau de tot cu Corai si a vrut sa i infinga un tarus in Dereck...atunci...si a format propria lui echipa..noi. Insa Night a aflat de tine, mai exact de puterile Semilunei. Nu stia cum functioneaza toate astea. Insa lacul e sfintit...dar si blestemat. Daca se napustea asupra apei devenea un vampir mort...asa ca a asteptat pe cineva sa cada in lac , ca mai apoi sa faca vraja dezlegarii, adica sa te dezlege pe tine de puterile tale , luându le asupra lui.
*Eu oricum nu vreau puterile astea...si nu cred ca sunt o vrajitoare...adica sunt om normal. Am cautat o carte si am facut un test de vrajitorie..aadica daca esti sau nu vrajitor...
**Si...?
*A iesit negativ...ca spun asa.
*ce? E imposibil... se mirase Jess...
*m am documentat...si nu e neaparata chestia parinti vrajitori copil vrajitor...adica...doar unul dintre parinti daca e vrajitor eu ies normala...daca nu...ies ca ei.
*e imposibil! Din nou se mira Ali...
*Tatal tau nu e vrajitor. Spune Zack uitandu se in gol., de asta parintii mei si ai tai nu si mai vorbisera, pentru ca alesese matusa o alta specie, nu ca noi.
* Sunt un om normal, doar ca prins sub o vraja...se pare ca sunt mai puternica...fara Dereck, Ali si Zack...probabil eram nebuna de a binelea...
*Ideea e ca nu trebuie sa il mai vezi vreodata pe Corai, e foarte periculos, e in stare sa ucida.
Simteam cum ochii mei se umezesc, ma simteam ciudat, din moment in moment toate creaturile de langa mine puteau sa se napusteasca asupra mea...lacrimile imi curgeau siroaie pe obrajii mei fierbinti, asa ca am fugit direct pe usa, razele lunii imi strapungeau trupul, iar apa lacului era stralucitoare. Am fugit...n am mai facut nimic altceva , doar am inceput sa fug cat de repede puteam in padurea de langa golf.
Ma scufundam adanc in padure, pierzand drumul din urma mea. Lacrimile deja imi inundasera fata, gandul ca eram doar un om inghetat si un vampir infometat e pe urmele mele gata sa ma ucida, era cel mai groaznic gand, urasc ca viata mea s a schimbat dintr o data...uff. Acum nu fac altceva decat sa alerg, alerg in continuu , sunt toata zgariata din cauza copacilor, intr un final ma uit in spate si e intuneric, iar in momentul in care mi am plasat privirea in fata saa izbesc in ceva puternic si sa ma prabusesc la pamant...negru. ..
DERECK
Era de a dreptul socata, mai avea putin, enervant de putin si incepea sa planga, probabil sigur pentru ca Corai , un vampir nesatul de sange uman si putere, ceea ce Lia avea in totalitate...Era enervant sa o vad pe iubita mea cum se arunca in bratele celui care ii fusese cel mai bun prieten dar si prima iubire.
Jess ii soptise ceva la ureche iar eu ma incrunt, sunt gelos? Nuu, normal, doar e prietenul ei din copilarie, dar am cascat ochii mei de un albastru natural ziua la lumina , insa galbui noaptea , cand am vazut ochii iubitei mele umezindu se si un rau de lacrimi ii curgeau siroaie pe obrajii ei inghetati, ochii ei deveneau de un albastru intens, iar mainile ei erau cuprinse din ce in ce mai rapid de un strat de gheata groasa.
Plangea aproape in hohote, iar eu nu stiam cum sa reactioneaz, imi mut privirea pe fereastra si vad lacul blestemat si pe cer imaginea Semilunei, pe care cu siguranta e doar in mintea mea. De ce a trebuit sa cada in acea zi in lac, de ce? ...Destinul e singura explicatie...
Aud o usa cum se tranteste , revin din transa si imi indrept instinctiv privirea catre Jess .
--Lia?
--Mai devreme a iesit pe usa in lacrimi. Spune Jess.
--Trebuie sa mergem dupa ea.
Iesim imediat pe usa repeziti, doar eu si Jess. Aveam nevoie de un lup sa i ia urma si Jess era cel mai puternic , era Alpha din grupul de varcolaci din grupul nostru. Jess se poate transforma cand vrea, la fel ca toti ceilalti, era mare si puternic , blana lui neagra ii dadea un aer triumfator, si el era ceea ce aveam nevoie.
Trecem de podul de piatra si ii "ordon" lui Jess sa si ia pozitia, iar in secunda urmatoare asezandu se in 4 "labe" , urmata de forma sa neumana , care aproape ma speria si pe mine.
Il vad cum alearga spre padure si asta nu e bine deloc, daca ea a fugit in padure e rau de tot, in primul rand ca e om cu puteri si in al doilea rand, nu le poate stapani bine. Sunt al dracului de nervos ,mai ales cand ma gandesc ca a avut destul curaj sa alerge singura prin padure si Corai ne pandea la tot pasul, adica pe Lelia.
Jess alearga tot mai repede si tot mai departe , cant mai adanc in padure, cand dracu a ajuns asa de adanc in padure, simt cum furia imi curge prin vene si simt cum ochii mei cauta acea culoare intensa a partii mele inumane. Viteza pe care o foloseam acum era de nedescris si nu o mai folosisem niciodata.
Nu stiu cand am ajuns aici, dar simt cum un lichid mi se scurge oe fata in jos, incetinind, il vad pe Jess cum se napusteste cu durere asupra iubitei mele care era sa fie rapita de silueta neagra care era deasupra Liei. Jess era deasupra ei, iar eu priveam trupul ei insangerat, gatul avea acum doua gauri rosi, iar iubita mea nu se misca. Era intr o rochie alba rupta pe alocuri , probabil din cauza crengilor. Ma asez langa Jess, care isi recapata forma umana si o tine strans de mana, nu pot abtine, era rece insa nu ca de obicei...aceasta raceala avea un alt aer, ma doare rau sa o vad asa si incerc sa par barbat, dar nu...ma napustesc asupra buzelor ei lipsite de viata.
--Dereck...
--Jess...zi mi te rog ca e vie, ca rade, e langa mine si ma tine de mana...numai nu mi zi ca e m-moa-
--Inca traieste!
--C-ce?
--Trebuie sa facem rapid ceva pana nu moare de tot.
Ma incrunt la el si incerc sa l inteleg, dar incerc...nu, nu inteleg asa ca iau situatia altfel ai ma rastesc la el.
--Ce sa facem? Suntem in mijlocul padurii !!!
--Nu mai tipa si gandeste! Daca nu ajungeam la timp unul din oamenii lui Corai o rapea , ii rapea trupul neinsufletit si o seca de puteri, iar lumea noastra era dominata de vampiri, iar noi varcolacii am fi distrusi. Asa ca taci si gandeste te Dereck, gandeste te la iubita ta!
--Stiu!.
--Ai un plan?
--Mnu.
--Pai am eu. O fac o Lupoaica, adica un varcolac...
--cum?
--Trebuie sa o sarut, asa devine ca mine.
--c-ce? Iti bati joc de mine? Asta ai vrut tu de la inceput, nenorocitule. Simt cum furia fierbe in mine si nu stiu ce sa mai cred, la dracuu iibita mea , cea care m a schimbat de la moartea Semilunei e intinsa pe pamanul rece...si ....APROAPE MOARTA.
--Bine! Sarut.o! Mai repede.
...
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Teen Fiction" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...