(Jess la media)
Am coborat jos impreuna cu Dereck si Leon. Se pare ca Alex tocmai introducea CD ul pentru a putea viziona filmul horror de care am fost de acord cu totii. Alia era prinsa in bucatarie lipita de perete de catre Max...care se pare ca nu stia de relatia ei cu Zack. Noroc ca ni era el prin preajma...saracul Max , era de mult cu mutra sparta.--Ali?
--Buna Lia! Imi raspunde Max.
--e totul ok?
--Da...Max tocmai pleca.
Ii arunca un zambet pervers prietenei mele si paraseste bucataria.
--Te distrai?
--Nu mai mult ca tine..
--ce vrei aa spui?
--Oh..haide..toata lumea stie...adica toti de aici.
--ce anume?
--Dereck mai avea putin si l smucea pe Jess de langa tine, desi sunt prieteni . Iar schimbul de priviri dintre tine si Jess...ascund secrete nespuse...
--Pe care Leon tocmai le a aflat.
--ha? Ce vrei sa spui?
--stii doar ca ma inteleg bine cu Leon...el ma intelege.
--Mda...si daca te astepti de la el sa stea sa ti asculte tie povestile amoroase...te inseli. ( i reproseaza in timp ce si toarna apa minerala intr o cana)
--Nu inteleg..
--e nebun si ăsta dupa tine...nu ti dai seama?
--la fel de nebun cum e Max dupa tine?
--Nu inteleg unde bati..
--sa vezi ce te bat eu daca i faci ceva lui Zack...adica...e dragut Maxi...dar...nu da cu bata n balta..pana la urma ...faci ce vrei...acum misca ti fundul in living.
Toata lumea era asezata pe canapea. Zack era langa Alex, sau invers...Alex era ghemuita tinand strans mana lui Dereck la piept facand pe speriata...da..filmul era inceput de 20 minute...stai langa Dereck? My God...sa se dea la el si i ia naiba pe amandoi. O trimit pe Ali dupa popcorn si ma asez pe o perna jos , intinsa cu barbia intre palme. Ali a venit cu popcornul intr o clipa si l aseza pe masuta, asezandu se imediat intre Zack si Max.
Filmul nu ma speria asa de tare pe cat o speria pe Alex si Ali, care se tineau scai de baietii de langa ele.
Cand totul devenea mai interesant un corp se aseaza sub aceeasi pozitie ca a mea langa mine.
--Jess?! Soptesc im asa fel incat sa auda doar el.
--Da , Beth. Vreai sa vorbesc cu tine.
--Acum?
--Am asteptat 2 ani...aproape 3 daca nu ma insel.
Ma intorc cu capul in spate si pot sa l vad pe Dereck cum se uita urat la noi..astia doi de jos. Insa ma incrunt imediat cand tipa de langa el se sperie de tipa din film posedata si il ia in brate pe Dereck fara sa ezite o clipa...
--bine...dar nu aici.
--bucatarie?
--doar nu in baie..
--mie mi ar conveni...insa dormitorul e o idee mai buna.
--la fel de pervers.
Continuam sa urcam scarile spre camera mea si as putea sa jur ca Dereck a auzit ce am vorbit la cat de urat s a uitat la noi ...mai ales cand ne am ridicat.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Dla nastolatków" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...