Ma ridic de pe canapea si vad in fata ochilor doar camera goala cu pereti rosii si o plasma imensa pe perete, precum si masuta de sticla a parintilor mei langa canapea unde se afla telefonul meu. Ma ridic lenesa din pat si iau telefonul in mana uitandu ma la ceas: 20:05.Hoo...asa de mult am dormit? Ma ridic de tot si nu pot sa nu observ cum arata casa, ce dezordine... Nu mai caut pe nimeni sa vad daca e cineva in casa si am brusc o stare de "vreau sa fac curat in casa" asa ca ma duc si scot aspiratorul incepand cu Livingul, baia , camera mea si restul camerelor.
Sunt franta, mi a luat 2 ore sa fac curat in toata casa...da stiu...putin. Imi prind parul intr un coc dezordonat si ma apuc sa fac ceva de mancare, far Zack...trebuie sa ma descurc singura.
Habar n am ce sa fac de mancare...sau daca ceea ce vreau sa pregatesc stiu sa fac, dar optez pentru ceva simplu si ma apuc de preparat o ciorba cum numai mama facea . Imi ia ceva timp sa o prepar.
Dupa o ora in sfarsit am reusit sa termin si mancarea, ma duc sa fac un dus si dupa sa l caut pe Dereck...
Apa mi se scurgea usor pe pielea mea rece si in continuare stau si ma gandesc la biletul de la parintii mei. Daca sunt o vrajitoare, de ce nu pot face cumva sa imi usurez chinul.
Nu imi pasa ca sunt vrajitoare sau ce mama naibii sunt , insa trebuie sa mi revin la normal, adica la normalitatea dinainte.
Merg in camera sa l sun pe Dereck, sunt singura in toata casa si ma simt naspa.
--Dereck?
--Da, Ell...spune!
-- Unde esti?
--In oras!
--Cu cine?
--Cu Jess, Max si Alex.
--Alex?
--Da, s a intamplat ceva?
--oh..nu , nu mi aminteam care Alex.
--am vrut sa te trezesc insa dormeai asa de bine si nu te am mai deranjat.
--ok, in oras unde sunteti?
--La o petrecere.
--Ok...vorbim cand vii.
--Stai, nu vii si tu?
--Sa mai vin si eu? Avand in vedere ca m ati lasat singura...
--Hai scumpo, nu i asa grav. Petrecerea a inceput acum doua ore si tine pana dimineata.
--bine , ma imbrac si te sunt cand sunt pe drum .
Dereck
--Au trecut 5 -6 ore si Lia tot doarme ...nu pot sa vin fara ea.
-- Avem nevoie de tine, liderul nostru, ce naiba?
-- Max...
--au venit si cei din grupul opus si fii sigur ca ne vor lua iar...
--Cee??
--Voi unde sunteti?
--Am ajuns deja la petrecere, sa fim siguri ca totul e bine cu astia prin preajma, sa nu le faca ceva celorlati.
--bun, dar cu Lia ce fac? Nu pot sa o las asa , Max.
--e mai in siguranta acasa. E puternica , daca se intampla ceva rau se actuveaza, stii si tu asta.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Novela Juvenil" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...