-Ell..
- Lasa .ma!
Intru in casa nervoasa si dezamagita. Ce fac acum? Nu pot sa l iert.
-Ell , imi pare rau, iarta ma...invita ma inauntru!
Nu mi mai pasa de niciun cuvant, da, au trecut 2 ani de cand eu eram posibil pe o alta planeta cu capul, cine stie in timpul in care eu stateam acasa...el putea fi cu Rebeca. Dar totusi au trecut doi ani si eu chiar il iubesc. Stiu ce am vazut!!! Mai stau o secunda pe ganduri si imi dau inelul jos primit de la Dereck ieri, deschid usa si l prind de mana deschizandu i pumnul , plasandu i inelul.
--Pleaca Dereck! Nu vreau sa te mai vad!
--Liaa!
Intru in casa, urc in camera mea si tot ceea ce mi doresc e sa dorm si sa ma trezesc sperand ca viata mea din ultimii doi ani a fost un vis urat , trezindu ma in Washington.
*brrr*
Dupa 4 zile in care nu am iesit deloc din casa, bine.nteles in fiecare zi mama imi spunea ca ma cauta Dereck, nu i am raspund, nici macar Aliei. Ma simteam demoralizata ce puteam sa fac.? Insa in aceste zile cand vroiam sa nu ma gandesc la nimic imi aparea imaginea lui Leo in minte cu toate ca in secunda urmatoare Dereck imi aparea din nou si din nou in cap, invadandu mi gandurile. Cine stie...vreo putere vampireasca? Haha.
Fata mea era total dezghetata , ochii mei aveau culoarea naturala pe care o iubeam, iar buzele mele erau...erau la fel de rozalii ca in momentul nasterii mele. Leo...asta i se datora lui. Cat despre mana dezghetata de Dereck , era in regula . Cu toate ca fiecare oscior din corp era cuprins de gheata. Ramasa fara iubire nu mai pot rupe blestemul.
-Lia, e cineva la usa..., a strigat mama sperand sa o aud.
-Da..
-e ...Leon la usa...
-LEON?!
Cobor imediat jos, surprinsa ca Leon a venit sa ma caute.
-Leon?
-Elli.
-ce s a intamplat?
-Pai, in primul rand am cam uitat sa ti cer numarul de telefon...
-si in al doilea rand?
-pai..
Mama statea in living si auzea tot ce vorbim noi, probabil de aceea ezita Leon sa mi si raspunda .
- Cred ca ar trebui sa intri.
-Asa zic si eu
-bun..sa mergem in camera mea.
...
...
..
.-Deci , in al doilea rand ?
-In al doilea rand, mi era dor de ochii tai, care puteam sa jur ca erau albastri pana sa te imbratisez.
-Mai mult eu te am imbratisat.
- Elli ..
-Poti sa mi spui Lia...de la Lelia...asa imi spun toti..
-Lia, nu stiu cum dar in momentul in care ai iesit pe usa de la petrecere, am sarit ca ars. Plangeai, nu puteam sa te vad plangand, nu stiam ce ai patit dar am simtit ca vreau sa te ajut, ma durea sa te vad asa. Sunt aici pentru tine, vreau sa stii asta.
In timp ce vorbea ochii mei ii priveau adanc pe ai lui, ochii lui albastri imi captau atentia, auzeam fiecare cuvintel si observam tristetea din acei ochi albastri, care ma priveau cu compasiune.
-Leon, inceteaza...te inteleg perfect.
-Nu vreau sa ma intelegi, vreau sa ma crezi si sa ai incredere in mine.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Novela Juvenil" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...