(Dereck la media)
Dimineata incepe bine, soarele straluceste, mama imi pregateste micul dejun si eu merg la scoala la fel cum obisnuisem.
Ajung la scoala...si dau de noii mei prieteni: Ali , Zack si ...Dereck. Oh , Doamne...mai continua mult sa ma priveasca in halul asta.?
--Neata Smith!
--Neata si tie Moon.
Imi salut prietena dupa cei doi si intram in clasa pregătiți pentru ora de biologie...pe care o adoram si in ciuda tuturor incercarilor lui Dereck de a ma face sa ma uit la el...in zadar...nu se pune nimeni intre mine si ...biologia. Asa ca il las cu ochii in soare pe Dereck dandu- i doar un picior si facandu-l sa inceteze cu incercarile de a ma distrage.
Orele trec rapid si Ali ma apuca de mana rugându-mă sa vin cu ea in cautarea lui Zack...din fericire era la intrarea in incinta scolii asteptandu-ne, iar Dereck aparu in spatele meu de nicaieri, urmand sa-i vad privirea socata a Aliei omorandu-l din priviri pe ...Dereck.
Zack era in urma cu Ali...iar eu inainte cu Dereck care ma privea cu coada ochiului.
--La ce te holbezi?
--Nu ma holbez.
--Nu, chiar deloc..
--Ce-mi place cand zambesti.
Tocmai mi-a spus ca ma place mai subtil?
--Ce copil esti!
--De ce spui asta?
--Toate la timpul lor.
--Misterioasa...imi place...
--Inceteaza!
--Sau ce? Se opreste brusc si ma trage la pieptul lui, puteam sa-i simt bataile inimii si respiratia sacadata.
-- Sau ...nu stiu..te plesnesc...?!
--Asta e o intrebare pentru a te consulta cu mine?
-- Ă...nu stiu...habar n- am...
--Pentru ca nu sunt de acord cu tine.
De ce ii batea asa de tare inima? Sau era a mea? Nici nu mai stiu...chestia asta m- a ametit total...
--Jess..
--Ce?
--Nimic..trebuie sa- mi dai drumul.
--Nu pot .
Nu puteam sa nu ovserv privirile amuzate ale lui Zack si Ali. Ma smucesc din bratele lui Dereck urmand traseul oprindu- ma pe pod.
--Lia ...ii aud vocea prietenei mele...trebuie sa recunosc ca inafara de Jess, eu n-am mai avut alti prieteni, ai grija sa nu cazi e periculos.
Dereck era langa mine si in clipa urmatoare il aud pe Zack cum face misto de Dereck si- i da un pumn amical in umar. In clipa urmatoare eu eram peste pod in apa, noroc ca stiu sa innot, e singurul gand care- mi vine acum in minte. Incep sa ma agit, iar Dereck e total afectat de ceea ce se intamplase la fel ca si ceilalti doi prieteni ai mei, in ciuda faptului ca stiu sa inot o forma alba se napusteste asupra mea, iar in secunda urmatoare disparand. Ciudat. Dereck era in apa grăbindu-se spre mine si ajutandu-ma sa ies din apa. Ali si Zack il ajutasera pe Dereck sa ma scoata, iar peste veeo 5 secunde vad negru in fata ochilor, urmand sa ma trezesec in pat.
-- Ce s-a intamplat?
--Ai cazut in lac, Dereck te a scos din apa, apoi am facut cunostinta cu parintii tai , Dereck s-a simtit vinovat si a plecat iar Zack s-a dus cu el. Am ramas aici cu tine asigurandu-ma ca esti ok cand te trezesti. Intradevar parintii tai sunt putin agitati...si crede-ma ca ceea ce urmeaza nu e deloc bine iti cer doar sa fii puternica, eu plec , noapte buna , si ma saruta pe frunte.
Am o durere de cap imensa. Imi verific telefonul si vad un mesaj de la Dereck :" imi pare rau , e numai vina mea, maine ne vedem la 11:30 in fata casei tale. Noapte buna.,,
Ma deplasez cu greu din pat si intr- un final renunt. Mama mea tocmai imi adusese cina in camera , dar nici macar nu m-am atins de ea...uff...ma doare capul. Imi asez din nou capul pe perna si adorm pana dimineata.
CITEȘTI
Golful Semilunei ( Needitata)
Jugendliteratur" O lupta intre sentimente si ratiune." Inca din prima zi lumea din care facea parte Lelia Smith trebuie lasata in urma, vrand sa lase trecutul de o parte, face cunostinta cu Dereck Moon ,colegul ei de banca ,insa cei doi se indragostesc unul de cel...