Oslava môjho prijatia trvala až do rána. No po pravde ja som tam nebol už od pol noci. Po mojom rozhovore s Aerdonom som sa na chvýlu vrátil späť na oslavu. No neustále som premýšlal nad tou vetou čo mi povedal Aerdon. Oslava sa konala v jedálni. Ako vždy keď ste vstúpili nalavo bola vydajňa jedla a úplne vzadu napravo stôl pre tým Alfa. Videl som ako sú všetci poskupinkovaný a vlastne som ani nevládal sa medzi nich začleniť.
"Richard?"
"Szuszana?"
"Ahoj? Ne.... No vieš...", ajkeď sa nevedela vykoktať viem čo myslela.
"Áno poďme niekam." pousmiali sme sa na seba a vyrazili sme von z budovy.
"Kam teraz?"
"Nu... Magli by sme pajéchať na žúr!", od zaskočenia sme so Szuszanou takmer odpadli. Zrazu za nami stáli Alex a Jason s Renathe a Jane. Ajkeď bolo počuť ako Renathe upozkrňuje Jane, že ešte nemôže piť alkohol a Jane na ňu len vyplazovala jazyk.
" Čo tu robíte?" opýtal som sa s miernou zúrivosťou v hlase.
"Nu my chóčeme pajéchať na žur!", odvetil Alex a už bežal štartovať Jeep. Pozreli sme sa na seba so Szuszanou a bolo vidieť, že sme obaja sklamaný. Nakoniec sa nám podarilo sa narvať do jedného Jeepu avšak problémy začali hneď na začiatku. V predu sedel Alex a Jason pričom Jason si posadil na kolená Jane. V zadu sme sa tlačili na seba Szuszana v strede ja a vedľa mňa Renathe. Jej prvá reakcia bola.
"Skús niečo úchylné a podrežem ťa!", radšej som mlčal ajkeď ma naštvalo, že si o mne Renathe niečo také myslí. Viezli sme sa asitak 15 minút a dokola sme len počúvali ako Alex vtipkuje, Jane sa smeje lebo hopsá na Jasonovy, Renathe na mňa vreští ajkeď som jej nic nespravil a ja a Szuszana len v tichosti sedíme a raz za čas si vymeníme smutné oči a úsmev. Boli sme zas v okrsku 11 a znovu som videl tie krásne ulice ktorými som sa prechádzal keď som čakal Tanaku. Všetko mi chýba. Za tie týždne sa toho vela zmenilo.
" I my prijéchali!" povedal Alex a ukázal na vysvietený bar. Už vtedy sa mi chcelo plakať pri predstave koľko stoviek kreditov miniem za túto noc. Ked sme všedci vystúpili. Prvý sa postavil Jason. Predbehli sme všetkých čakajúcich v rade. (Popravde sám by som utekal pred obrami ako sú Jason a Alex. Keď sa Jason stretol s SBSkárom len mu nieco septol do ucha. A v zápätí sme už boli dnu. Dokonca aj Jane.
"Nu tak ideme!!!" zhulákal Alex a s Jasonom sa ako malé deti rozbehli k stolo s hazardnými hrami. Renathe akosi posmutnela keď oni odyšli a tak si len sadla za bar a začala do seba liať vodku. Aby to Jane nevidela poslala ju nech si ide zatancovať. A tak sme zasa zostali sami len ja a Szuszana. Dívali sme sa na seba a usmievali sa.
"Mám nápad!" pošepkala mi ticho do ucha a chytila ma za ruku. Predrali sme sa celým klubom až sme došli pred akési dvere.
"Choď tam a vyber si. Je to môj darček pre teba Richard." keď som vošiel dnu bolo mi všetko jasné. Tattérske štúdio.
"Poslala ťa Szuszana? Však?", z tmy sa ozval ženský hlas.
" Áno"
"Tak čo si praješ?", predomnou sa zjavilo dievča v mojom veku so zelenými vlasmy piercingom v pere a na bruchu.
" Vlastne ani neviem. Aj Szuszana má tetovanie?" neviem prečo ale tá otázka mi vyletela z úst.
"Má ale ty ho zrejme neuvidíš."
"Prečo?"
"Jej tetovanie sa vyobrazý zahriatim toho miesta." potom mi to došlo. Vyobrazi sa to ak s ňou budem...
"Čo ti je?" zrejme som až moc sčervenal od hamby.
"Na tu máš katalóg. Vyber si čo by si chcel", prechádzal som stránkami až som na to narazil Rakva na ktorú si môžem dať nápis. Ukázal som prstom na ňu a tá baba sa len pousmiala.
" Čo tam mám napísať?"
"Newton!" pozrela na mňa a zadala to do stroja.
"Kam to chceš?"
"Ukázal som na hrudník presne u srdca."
"Dobre tak tu si lahni a nehýb sa. Inak to stroj pokazí." ľahol som si a čakal som. Najprv ma skoro porazilo z toho, že mi laser vpaľuje farbivo do tela. No potom som si na to celkom aj zvykol. Po piatich minútach som si uvedomil, že to mám za sebou. Znovu ku mne prišla tá popravde dosť pekná ale divná baba.
"Fajn máš to hotové." len mi to vyčistila a ihnes ma vyhodila von. Tam ma čakala Szuszana. Prisiel som za ňou a zo všetkých síl som sa opýtal:
"N-Nechceš.. Nechcela by si si.. Proste , môžem ťa požiadať o jeden tanec?". Videl som ako sa na mňa pozrela. Ako na trapáka.
" Ano! Poďme!" , hudba začala hrať a ja som len ako hlupák opakoval jej kroky. Až kým sme netáli úplne pri sebe. Dívali sme sa jeden druhému do očí. Sklonil som sa k nej. A.... Zrazu okol nás preletí nejaký muž.
"Ja ťa naučim nazvať majego brata Prascom!" prvý krát v živote som videl Jasona v akcí. Vidím, že by vážne mohli búrať vlastnoručne budovy.
"Všetci tým dvom Sviniam rozbyte hubu!" niekto skríkol z davu alkoholikov a nám bolo jasné na čo sa to tu schyľuje. Po desiatich minútach sme počuli ako k nám mieria Nápomocný. Okamžite sme naskákali do Jeepu a vyrazili naspäť do Clamantes. Našťastie sa nám akosi podarilo utiecť odtiaľ. A Jane na dialku zmazala kamerové záznami. Takže sme mali 2opytých rusov. Jednu opytú Renathe. vláštne smutnú Jane a mňa so Szuszanov. Keď sme sa dostali cez kritie Clamantes vydýchol som si. Do sekundy pokial sme nezastavili. Keď sme vystupovali všimol som si, že pri vstupe stojí Aerdon. Hneď mi bolo všetko jasné.
"Alex, Jason. Zajtra sa mi budete zodpovedať!"
"Ano Pane."
"Jane! Máš dať pozor na Renathe!", bolo vidieť ako na to chce Renathe niečo povedať ale Jane ju len stiahla za ruku do vnútra budovy zarovno s Alexom a Jasonom.
" Szuszana prosím príď ku mne do izby!" mal som ato chutí tu na Aerdona za toto zhuknuť a vraziť mu.
"Ty Richard. Myslel som, že si rozumnejší." len sa otočil a odyšiel so Szuszanou. Niekedy ma vážne sere. Prišiel som k sebe na izbu a po troch dokopaniach mojej postele som sa ukludnil a lahol si. Tak teda dobrú noc.
YOU ARE READING
Ostiarius [pozastavené]
Science FictionNiekedy mať nálepku terorista neznamená byť ten zlý. Je len jediná cesta ako dokázať že sme mocný. Musíme vypustiť monštrum čo źije v nás!