ZE~4

14.2K 454 25
                                    

Merhaba Defne'nin yemekte giydiği elbise multimedia da...

**********************************

Defne'den...

Ne giyeceğimi düşünürken odamın kapısı tıklandı.

"Gelll..."

Hizmetli"Buyrun efendim.."

"Bu ne?"

"Selim Bey gönderdi efendim"

"Tamam çıkabilirsin."

Hizmetli çıktıktan sonra paketi açtım. Bana elbise almış. Çok güzel resmen büyülendim. Hemen bordo rengi elbiseyi giydim. Dolabımdan en uyumlu siyah ayakkabıyı da giydim ve altın rengi bilekliğimide taktım saçımıda düzleşrdikten sonra hazırdım.

Aşağı babamın yanına indim. O da hazırlanmış beni bekliyodu.

"Kızım çok güzel olmuşsun."

"Teşekkürler babacım çıkalım mı?"

"Tamam kızım hadi çıkalım."

Evden çıktık ve arabaya bindik. Yol nedense bana çok kısa geldi. Arabadan indiğimde babam ile birlikte içeri girdik. Girdiğimizde Fatih amca salonda oturuyodu. Nedense gözüm Ömer'i aradı. Babam ile Fatih amca kendi aralarında selamlaşırken birden Ömer yanıma geldi.

"Ço-çok güzel olmuşsun." dedi biraz utanmıştım.

Ömer'den...

O kadar güzel olmuştu ki resmen büyülenmiştim. Beni etkisi altında bırakıyordu. Acaba ondan hoşlanmaya mı başlamıştım. Bilmiyorum ama nefesim kesilmişti.

"Tesekkurler. Sende çok yakışıklısın."

"Teşekkürler."

Biz konuşurken babam Defne'ye elini uzattı.

"Hoşgeldin kızım."

"Hoşbulduk Fatih amca."

"Hoşgeldin Selim amca."

"Hoşbulduk oğlum."

"Defne, kızım çok güzel olmuşsun."

"Teşekkürler Fatih amca."

"Hadi masaya geçelim."

"Peki."

Hep beraber masaya geçtik. Defne ile karşılıklı oturuyorduk. Yemekler servis edildikten sonra itemsizce Defne'yi izlemeye başladım. Çok kibardı. Baya bi süre onu izledim. Bi anda o da başını kaldırdı ve göz göze geldik.

Defne'den...

Başımı kaldırdığımda Ömer'in beni izlediğini fark ettim. Yanaklarımın kızardığından emindim. Yemekleri yedikten sonra salona geçtik.

F"E o zaman bi kahve içeriz."

S"Olur...Defne kızım sen çok güzel kahve yaparsın hadi bize bol köpüklü bir kahve yap."

"Peki o zaman müsadenizle ben bi kahve yapıp geliyim."

F"Tabi kızım hadi yapta gel."

Mutfağa gittim kahvenin, cezvenin ve fincanların yerlerini öğrendim. Tabiki her zaman ki gibi bol köpüklü yaptım. İçeri gittim ve kahveleri önce Fatih amcaya sonra babama verdim ve Ömer'in yanına geldiğimde öyle bir baktı ki bana...Tabi yine sakarlık ve ben en uyumlu çift Ömer'in üstüne kahve döktüm. Anında ayağa kalktı ve hemen yukarı çıktı bende nedense peşinden gittim. Bi odaya girdi ve bende peşinden odaya daldım. Galiba kendi odasıydı. Çok güzel döşenmişti. Bi anda Ömer gömleğini çıkartınca bi an afalladım.

"Eeeee şey ben yani şey ettim de seni ıı yani sakın yanlış anlama..."

O çarpık gülüşüyle beni resmen baştan çıkartmıştı.

"Diyosun?" Derken bana iyice yaklaşmıştı ben geri geri giderken soğuk duvarla buluştuğumda kaçışım olmadığını anlamıştım. Elini duvara koydu ve bana doğru daha cok yaklaştı...Artık kaçışım yok galiba...

4.BÖLÜM SONU
--------------------------------
Bu partı hepsinden uzun yazdım..
Lutfen yorum yapın.
Sizce son sahnede neler olacak?.
Hikayeye eklenmesini istediginiz bisey varsa yorum yapabilirsiniz.
Gorusmek uzere

Zoraki Evlilik *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin