Multi de Duru ve Deniz'in Odası Var..
***
Ömer Deniz'i ben Duru'yu aldım. Ve alt açma yerine gittik. Ömer profesyonel bir şekilde Deniz'in altını alıyordu. Tabiki de bunu için kursa gitmiştik. İşler bittikten sonra odamıza geçtik. Benim kucağımda Deniz Ömer'de Duru vardı. Beraber yatağa -Duru ve Deniz ortada- uzandık. Duru uyumuş. Ömer uyumuş. Deniz uyumuş. İşte karşımda dünyanın en güzel manzarası...Kafamı Deniz'in boynuna koyup kokusunu içime çektim. Bu duygu, bu koku bambaşka, çok başka. Hani anlatılmaz yaşanır derler ya... Hah işte ondan.
Bu manzara, duygu, koku her şey anlatılmaz,Yaşanır...
***
Sabah uyandığımda yanımda ne Ömer, ne Duru, ne Deniz vardı. Meraklanmıştım. Hem de çok. Hemen yataktan kalktım. Hızlıca koridordan geçerken Duru ve Deniz'in odasında ki Ömer'i gördüm. Uyuyordu. Duru ve Deniz'i kendi yataklarına yatırmış, kendiside sandalyede uyuyordu. Yavaşça odaya girip önce Duru'yu sonra Deniz'i öptüm. Resmen huzur kokuyorlardı. Yavaşça Ömer'in yanına yaklaşıp yanağına elimi koydum. Biraz yanağını okşadıktan sonra elimi çekiyordum ki elimin üstüne elini koyup beni bir anda kucağına çekti. Ağzımdan kaçan istemsiz minik bir çığlıkla hemen ağzımı kapattım ve Ömer'e doğru sessiz bir şekilde fısıldadım.
"Napıyorsun, çocuklar uyanacak!"
"Sana da günaydın hayatım!"
"Yaaa!"
"Ne yaaaa?"
"Ömer... bu akşam baban ile babamı yemeğe davet edelim mi?"
"Olur birtanem. Neden olmasın?"
"Tamam. Ben üstümü değiştirip kahvaltı hazırlayacağım. "
"Tamam, bende üstümü değiştirip seni izlerim o zaman."
"Peki Ömer Bey, siz nasıl isterseniz."
"Peki Defne Hanım, o zaman odaya buyurun."
Bir anda kalkınca bende kalkmak zorunda kaldım. Tam düşecektim ki Ömer sayesinde düşmekten kurtuldum. Ne kadar saçma değil mi? Ömer yüzünden düşecekken, Ömer sayesinde düşmekten kurtuldum.
"Ne kadar naziksiniz Ömer Bey!"
***
Babamlar gelmişti. Akşam yemeğini yemiştik. Şimdi ise babamlar içeride oturuyorlardı. Ömer, çocuklar uyandığı için onları uyutmaya gitmişti. Ben sie kahve yapıyordum. Tam kahveleri alıp içeriye gidecektim ki babamların sessiz bir şekilde bir şey konuştuklarını duydum. İlk olarak babam başlamıştı.
"Defne ile Ömer evlendi. İstediğin gibi birbirlerine aşık oldular. İstediğin gibi çocukları da oldu. Hatta ikiz... Anlaşmada olduğu gibi Bu maddeler gerçekleştiğinde sana olan borcumu kapatacaktın. Yani istediklerin olduğu için borcumu kapatacaksın değil mi?"
Ben büyük bir şok yaşıyordum. Babam beni sırf borcunu kapatmak için mi evlendirmişti?
Devam Edecek...
------------
Bölümü yazamadım. Kısa olduğu icin de 2 part yapmak istedim. İnşaAllah kusura bakmazsınız... lütfen vote biraz fazla olsun. İstediginiz gibi sınır yok! Artık bana ne kadarını layık görüyorsanız o kadar oy verin. Nasıl olsa zorla güzellik olmaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik *Tamamlandı*
Teen FictionÖ(Sessizce)"Niye bu kadar safsın ki? Hem bu kadar saf olup, hemde bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Ama sen bilmiyorsun ki beni geldiğin ilk gün kendine aşık ettiğini...Biri bana 1 ay önce gelip 1 ay sonra 'zorla biriyle evlendirilip o kıza aşık o...