Yemeklerini yediler ve hesabı ödeyip kalktılar. Şirkete vardıklarında Defne gördüğü şeyle şok olmuştu...
D"OHA..."
Onlar yemek yerken Ömer onun odasına özel bir sürpriz hazırlamıştı. Şirkette kimse yoktu. Her yerde güller vardı. Defne ne yapacağını bilmiyordu. O an ki heyecanla bir anda Ömer e sarıldı. Ne yaptığının farkında bile değildi. 1-2 dakika sarıldıktan sonra Defne her şeyi anca idrak edebilmişti. Anladığı anda direk ayrıldı.
D"Eee, şey... Kusura bakma yaa gerçekten ben bi an öyle görünce heyecanlandım... Ee özür dilerim..."
Ö"Özür dilemene ne gerek var ki..." Dedi ve Defne ye yaklaştı. Alnına bir öpücük kondurdu. Defne ise kendini hemen geri çekti.
D(Sessizce) "Fırsatçı..."
Ö"Efendim?"
D"Eee şey..."
Defne ne diyeceğini düşünürken telefonu çaldı. Aynı anda Ömer inde telefonu çaldı. İkiside aynı anda aynı kelimeleri söylediler.
D/Ö"Babam arıyor..."
D"Alo baba."
S"Kızım acilen ****** gel hemen..."
D"T-tamam baba, hemen geliyorum."
S"Tamam kızım görüşürüz.."
/
F"Oğlum nasılsın?"
Ö"İyiyim baba ne oldu?"
F"****** Cafe'ye gelebilir misin? Bişey konuşmamız lazım..."
Ö"Tamam baba gelirim..."
F"Görüşürüz.. "
Ö"Defne benim acilen gitmem lâzım... "
D"Benimde, babam çağırıyo..."
Ö"Aynen. Ben bırakayım istiyosan..."
D"Yok ya ben giderim..."
Defne nin nedense içinden Ömer e yakın olmak geliyordu. Nedenini kendiside bilmiyordu. Düşüncelerini aklından silip arabasına binip yola koyuldu. Babasının yanında yetişmesi gerekiyordu. Cafe'ye vardığında babası ve Fatih amcası beraber oturuyorlardı. Yanlarına gidip oturdu.
D"Baba ne oldu? Neden beni o kadar acil çağırdın?"
S"Seni çok iyi tanıyorum kızım, acil demeseydim gelmemek için bahaneler uydururdun hatta bahane uydurmadan direkt 'Gelmicem' derdin."
D"Eee...yani belki öyle yapabilirdim, ama birazcıcık yoksa o kadar çok değil. Hem siz beni neden çağırdınız?"
S"Birini bekliyoruz kızım o gelsin hep beraber konuşucaz."
F"Heh geldi bile..." Dediklerinde Defne direkt kapıya doğru baktı.
***
Ömer arabasına binip Cafe'ye geldi. İçeri girdiğinde babası, Selim Bey ve Defne vardı. Merdivenleri inerken babası ve Selim zaten ona doğru dönüktü. Ama Defne... Defne nin arkası dönükken onu nasıl tanımıştı ki? Gidip oda Defne nin yanına oturdu ve Fatih Bey konuşmaya başladı.
F"Eveeet... Ömer de geldiğine gore konuya girebiliriz."
Ö"Ne konusu baba?"
S"Haftaya evleniyorsunuz..."
D/Ö"Nee?!!"
F"Evet."
Ömer ve Defne aynı anda birbirlerine baktılar ve 'Haftaya' sözcüğünü ancak idrak ettiler.
Ö"Haftaya mı?"
D"N-nasıl yanii?"
13. BOLUM SONU
---------------
Bölümler cok kısa oluyor biliyorum ama yasagım var ve gizli gizli yazmaya calısıyorum lutfen beni anlayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik *Tamamlandı*
Teen FictionÖ(Sessizce)"Niye bu kadar safsın ki? Hem bu kadar saf olup, hemde bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Ama sen bilmiyorsun ki beni geldiğin ilk gün kendine aşık ettiğini...Biri bana 1 ay önce gelip 1 ay sonra 'zorla biriyle evlendirilip o kıza aşık o...