"Efendim...Sebeb-i ziyaretimiz belli. Lafı gevelemeye gerek yok. Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınız Defne yi oğlumuz Ömer e istiyoruz."
"Verdim.." Dediler ve herkez ayaklandı yüzükler takıldı. Ömer in babası kurdeleyi kesti. Ömer in onun alnını öpmesiyle ne olduğunu anca anlamıştı. Ömer'le artık nişanlıydılar. Ömer in dediği gibi artık evlenmelerine bir adım daha yaklaşmışlardı. Özgürlüğünün elinden alınması ne kadar kolay birşey diye düşündü. Geleceği gözünün önüne getirdi. Onunla evlendiğini, çocuklarının olduğunu...
Çocuklarının olduğunu mu? Asla! Asla onunla birlikte olmazdı. Gerçekler yüzüne bir bir tokat misali çarpmıştı. Nasıl yaşayacaktı onunla. Aynı evde, aynı odada... Onun için çok zorlu bir şey olacaktı. O bunları düşünürken Ömer ler kapıya doğru yönelmişlerdi. Kapıdan onları yolcu ederken yüzünde sahte bir gülümseme oluşturdu. Onlar gittikten sonra kendini direk yatağa attı. Zaten direk uykuya dalmıştı...
Ömer ise eve geldiğinde cok yorgun olduğunu hissetti. Yüzüğüne bakarak gülümsedi ve sonradan direkt uyudu...
Sabah...
Defne her zaman ki gibi alarm ile uyandı. Banyoya girdi ve rutin işlerini halletti. Çıktığında üzerine çiçekli su yeşili elbisesini ve beyaz dolgu topuk ayakkabılarını giydi. Eline sarı çantasını aldı ve saçın salık bıraktı. Ama parmağında ki yüzüğü hatırlamıyordu bile... Aşağı indiğinde babası ortada yoktu. Şirkette olabileceğini düşündü. Arabasına bindi ve şirkete doğru yol aldı...
Ömer kürekten dönmüştü ve odasına çıkıp duş aldı. Duştan çıkınca üstünü giyindi ve kahvaltı yapıp şirkete gitti. Odasına girdiğinde elindeki yüzük dikkatini çekti ve parmağına uzun süre baktı. Tabiki bu uzun uzun bakışmasını Sinan böldü...
"Ömer?"
"Efendim?"
"Çok kızgınım sana..."
"Neden?"
"Nişanlanıyosun ve ben haberi şirketin dedikoducularından alıyorum, sence nasıl kızmayabilirim?"
"Yapma Sinan, daha dün gece nişanlandık...Sence nasıl haber verebilirdim?"
"Tamam tamam...Ben çıkıyorum."
"Tamam zaten bende bi Defne nin yanına uğrayacaktım..."
"Hadi görüşürüz "
"Görüşürüz "
Ömer Sinan'la konuşmasından sonra yola çıktı. Defne lerin şirketine geldi.
"Defne odasında mı?"
Sekreter"Evet ama adınız neydi haber vermem gerekiyo da..."
"Gerek yok...ben nişanlısıyım..."
Sekreter"Ama Defne hanım müsait değil..."
Demeye kalmadan Ömer odaya girdi. Odaya girdiğinde resmen aynı şoku 2. kez yaşıyordu...
11.BÖLÜM SONU
----------------
Biliyorum bölüm geç geldi ama lutfen kusura bakmayın sınavlarım vardı...Lutfen bolum hakkında yorum yapın...3,000 gorulme icin cok tesekkurler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik *Tamamlandı*
Teen FictionÖ(Sessizce)"Niye bu kadar safsın ki? Hem bu kadar saf olup, hemde bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Ama sen bilmiyorsun ki beni geldiğin ilk gün kendine aşık ettiğini...Biri bana 1 ay önce gelip 1 ay sonra 'zorla biriyle evlendirilip o kıza aşık o...