ZE~15

9.8K 413 37
                                    

NM"Siz Ömer İplikçi, Defne Topal'ı iyi günde kötü günde hastalıkta ve sağlıkta eş olarak kabul ediyor musunuz?"

Ö"Evet"

Heryerden alkış sesi geliyordu.

NM"Siz Defne Topal, Ömer İplikçi'yi iyi günde kötü günde hastalıkta ve sağlıkta eş olarak kabul ediyor musunuz?"

D"Hayırrrrrrr"

Defne ter içinde kalmıştı. Gördüklerinin rüya olduğunu biliyordu ama icinde bir gerginlik vardı. Bugün 1 Şubat tı. Yani yarın 2 Şubat olduğuna göre yarın evleneceklerdi.

D"Yaa ben gerçekten bunları mı yaşayacağım?"

Diyerek yataktan kalktı ve üstüne yeşil düz bir elbise, siyah bir ayakkabı giydi. Saçını hafif su dalgası yapınca hazırdı. Arabasına binip şirkete doğru yol aldı. Şirkete gittiğinde direkt işe koyuldu ve çizim yapmaya başladı.

Ömer sabah kalktığında direkt duş aldı ve üstünü giyinip şirkete gitti. Şirkete gittiğinde çalışmaya başladı.


(!!BU SEFER GERÇEKTEN😂!!)

2 ŞUBAT 2016🕑

Defne sabah erkenden kalktı. Üstüne Siyah bir elbise, ayağına turuncu stiletto giydi. Saçını düzleştirdi ve turuncu çantasının içine telefonunu koyup eline aldı. Aşağı indiğinde babası, Fatih amcası ve Ömer aşağıdaydı. Yanlarına gidip oturdu.

S"Kızım Ömer seni kuaföre götürcek. Sen kuafördeyken oda hazırlanacak. İşin bitince Ömer'i ararsın, oda seni almaya gelir."

D(Sessizce) "Off, peki baba. Ömer gidelim mi?"

Ö"Tamam o zaman biz kalkalım izninizle."

F"Tabiki hadi gidin bakalım."

Defne ve Ömer beraber Ömer'in arabasına bindiler ve kuaföre doğru yol aldılar.

D"Ömer ben Yasemin'e haber vereyim, geçerken onu da alalım."

Ö"Tamam o zaman sen haber ver."

D"Tamam."

Defne rehberden 'Yassemooon' u buldu ve tuşladı.

D"Alo, Yasemin biz kuaföre gidiyoruz. 10 dakikaya hazır ol seni almaya geliyoruz."

Y"Tamam canım görüşürüz."

D"Görüşürüz byee."

Defne, Yasemin'le konuştuktan sonra telefonu kapatıp çantasına koydu. Yasemin'in evine geldiler ve Yasemin i aldılar. Kuaföre geldiklerin de Ömer ile vedalaşıp arabadan indiler ve kuaföre girdiler.

3 SAAT SONRA ▶

Yasemin in saçı ve makyajı bitmişti. Defne nin ise saçı bitmiş, makyajı nın yarısına gelmişlerdi. Makyajı da bitince hazırdı. Zaten gelinliğini önceden giymişti. Çiçeğini de eline aldı ve hazırdı (multide). Yasemin ise üzerine uzun, kırmızı, kuyruklu ve düz bir elbise giydi. Ayağına ise siyah, platformlu bir ayakkabı giydi ve Ömer'i aradılar. Ömer Sinan ile birlikte gelmişti. Yasemin ve Defne dışarı çıktı. Ömer Defne'yi görünce şok olmuştu.

Ö"Ç-çok güzel olmuşsun."

D"Teşekkürler, gidelim mi?"

Ö"Tamam o zaman gidelim."

Sinan sürücü koltuğuna, Yasemin ön koltuğa, Defne ve Ömer ise arka koltuğa oturdular. Düğün'ün olacağı yere geldiklerinde Defne ve Yasemin Gelin Odası'na, Ömer ve Sinan onlar için ayrılan yere gittiler. Bir kaç dakika sonra Yasemin konuşmaya başladı.

Y"Heyecanlı mısın? "

D"Ayhh dejavu yaşıyorum galiba"

Y"N'oldu ya?"

D"Kızım ben rüyamda gördüm. Aynı konuşmayı, kuafördeki Ömer le konuşmamızı, yani kızım resmen bu günü rüyamda gördüm."

Y"Vayyy iyiymiş. Eee sen soruma cevap ver heyecanlı mısın?"

D"Rüyamda ki gibi; Hayır!"

Y"Niye ya belki evlendikten sonra aşık olursun. Kim bilir?"

D"Kızım dejavu yaşıyorum ya resmen rüyamdakilerin aynısını söylüyorsun. Hem ben aşık olacağımı hiç düşünmüyorum."

Tık tık tık. Kapı tıklanınca ikiside kapıya doğru döndü. Ömer gelmişti.

Ö"Nikah memuru gelmiş. Hazırsan gidelim?"

Y"Ben çıkıyorum o zaman canım hadi bye bye."

D"Tamam canım. Hadi bizde çıkalım. "

Ö"Tamam"

Ömer kolunu hafif yana gevşetince Defne koluna girdi ve kırmızı halıda yürüdüler. Nikah masasına gelince Ömer ve Defne yerine oturdu. Nikah memuru sorularına başladı.

NM"Siz Ömer İplikçi, Defne Topal'ı iyi günde kötü günde hastalıkta ve sağlıkta eş olarak kabul ediyor musunuz?"

Ö"Evet"

NM"Siz Defne Topal, Ömer İplikçi'yi iyi günde kötü günde hastalıkta ve sağlıkta eş olarak kabul ediyor musunuz?"

Defne şu an resmen dejavu yaşıyordu. Hayır dese, babasına ihanet etmiş olacaktı. Ama evet derse, artık Ömer ile yaşamak onu kabullenmek zorunda olacaktı. Ama zaten gereken de bu değilmiydi. Bu zaten bir Zoraki Evlilik değil miydi? Tabiki öyleydi. Ama babası için bunu yapmak zorundaydı. Suratı asık bir şekilde cevap verdi.

D"Evet "

Herkesten bir alkış kopmuştu.

NM"Bende bana verilen yetkiye dayanarak sizleri karı-koca ilân ediyorum. Gelini öpebilirsiniz..."

Dediğinde Ömer direkt Defne'nin dudaklarına yapıştı. Tabi oradan da bir alkış tufanı koptu. Ayrıldıktan sonra Ömer Defne'nin kulağına eğilip,

Ö"Artık benimsin KARICIMM!!!"

15. BÖLÜM SONU
----------------------
~Selam ben geldim...
~Benden böyle bir şey beklemiyorsunuz değil mi?
~Lutfen bolum hakkında yorum yapın!
~11.000 görülme için çok teşekkürler öpüldünüz😘😘

Zoraki Evlilik *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin