"Hadi ya çabuk çık!"
"Tamam çıkıyorum."
Şu an ne mi yapıyorum? Şirket tuvaletinde hamilelik test yapıyoruz ve Yasemin Hanım sabırsız bir şekilde beni çağırıyor.
"Ee çift çizgi var mı?"
"Hemen çıkmıyo canım beklememiz lâzım."
Bekledik bekledik ve birinci çizgi belirginleşti. İkincisi ise hafif pembemsi bir renkti. Oha bildiğin kırmızı oldu. Nasıl yani hamile miyim?
***
Şu anda Ömer'e hamile olduğumu nasıl söyleyeceğimi düşünüyorum. Acaba sürpriz mi yapsam, yoksa direkt mi söylesem? Acaba ne yapsam yaa? Ben düşüncelere dalmışken kapımın tıklanmasıyla kapıya doğru döndüm. Gelen ise Ömer'di. Bana gülen yüz ile bakıyordu.
"Aşkım ben bir şey duydum. Doğru mu?"
Bir de gülüyor. Hamile olduğumu öğrenmiş olamaz değil mi? Yani olmamalı, ay inşallah başka bir şeydir. Titrek ve kekeleyen bir sesle cevap verdim.
"N-ne duydun hayatım? " dedim merak dolu, aynı zamanda titrek sesimle.
"Sen...," E hadi cevap ver meraktan ölücem. "tasarım yarışmasına katılıyormuşsun?"
"Ha, evet katılıyorum. Bu arada akşam sana bir sürprizim var."
"Merakla bekliyorum." dedi ve minik bir öpücük bırakıp gitti. Acaba akşam nasıl açıklasam? Öf biraz da çalışayım ya...
***
Akşam için güzel bir masa hazırladım ve Ömer'i beklemeye koyuldum. Karar verdim, yemek yerken direkt söyleyecektim ve birden kapının kapanma sesini duymamla ayağa kalktım.
"Hoş geldin hayatım."
"Hoş bulduk canım, bu günün bir özelliği var mı?"
"Evet hayatım, birazdan öğreneceksin."
"Peki oturalım mı artık."
"Tamam." Beraber masaya oturduk. Biraz yedikten sonra konuşmaya başladım.
"Hayatım sana bir şey söyleyeceğim,"
"Tamam hayatım söyle, "
"Ben,"
"Sen?"
"Ben...hamileyim."
"N-nasıl yani?" Allah allah sevinmedi mu acaba? Ama ben mutlu olur diye düşünmüştüm.
"Yani hamileyim."
"Defne sen ciddi misin?"
"Evet."
"Defne ben bu bebeği istemiyorum." dedi ciddiyetle. Ben ise şoka uğramış bir şekilde cevap verdim.
"N-nasıl yani?"
20. BÖLÜM SONU
--------------------
Ben geldimm. Bölümü nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik *Tamamlandı*
Teen FictionÖ(Sessizce)"Niye bu kadar safsın ki? Hem bu kadar saf olup, hemde bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Ama sen bilmiyorsun ki beni geldiğin ilk gün kendine aşık ettiğini...Biri bana 1 ay önce gelip 1 ay sonra 'zorla biriyle evlendirilip o kıza aşık o...