S"Haftaya evleniyorsunuz..."D/Ö"Nee?!!"
F"Evet."
Ömer ve Defne aynı anda birbirlerine baktılar ve 'Haftaya' sözcüğünü ancak idrak ettiler.
Ö"Haftaya mı?"
D"N-nasıl yanii?"
S"Evet kızım bunda anlamayacak ne var?"
D"Y-yani bu kadar çabuk beklemiyodum."
S"Eee konumuzu konuştuğumuza göre kalkalım mı artık?"
F"Hadi.."
Herkes masadan kalkıp kendi arabasına binip evine gitti.
***
Sabah Defne mesaj sesi ile uyandı. Öncelikle saate baktı ve gördüğüyle şok oldu. Saat 10 olmuştu. Mesaja baktığında Ömer den geldiğini gördü.
Gönderen: Ömer
"Sabah sizin şirkete uğradım ama yoktun. Yoksa hâlâ uyuyor musun uykucu prenses?"
Gönderilen: Ömer
"Sanane ister uyurum, ister uyumam. Hem sen neden bizim şirkete uğradın ki?"
Defne mesajı gönderdikten sonra lavaboya gidip rutin işlerini hallettikten sonra üstünü giyindi (Multimedia da). Yeniden gelen mesaj sesiyle telefonu eline aldı ve mesaja baktı.
Gönderen: Ömer
"Defne sen şaka mı yapıyorsun? Nikah tarihini de babamların almasını beklemiyorsun herhalde, bizim almamız lâzım. Hazır olduğun zaman bana bildir. Beraber almaya gidelim.
Gönderilen: Ömer
"Ben hazırım ama senin gelmene gerek yok, ben gelirim. Nerde buluşalım?
Gönderen: Ömer
"Ben 10 dakika ya evin önündeyim."
Defne 'Off ne inatçı bu ya ' diye sesli düşündü. Aşağı indiğinde kahvaltı masası hazırdı ama masayı es geçerek evden çıktı. Evden çıkınca karşısında Ömer i gördü.
Ö"Bende tam mesaj atıcaktım. Günaydın.."
D"Günaydın... E hadi gidelim o zaman."
Ö"Kimliğin yanında demi?"
D"Evet evet yanımda."
Defne ve Ömer beraber arabaya bindiler ve nikah dairesine geldiler.
Görevli" Buyrun, size nasıl yardımcı olabilirim?"
Ö"Biz nikah tarihi almak istiyoruz da..."
G"Buyrun şöyle geçin."
Beraber görevlinin gösterdiği yere geçip oturdular.
G"Gereken evraklar burda yazıyor... Evrakları tamamlayınca günüde ayarlayacağız. İyi günler "
Ö"İyi günler."
D"İyi günler."
Ö"Hadi gidelimde evrakları tamamlayalım."
D"Tamam"
Evrakları tamamlamak için nikah dairesinden çıktılar ve tüm evrakları tamamlayıp tekrar geri döndüler.
Ö"Biz evrakları tamamladık... Buyrun."
G"Peki istediğiniz bir gün var mı?"
D"Mümkünse haftaya..."
G"2 Şubat 2016 uygun mudur?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik *Tamamlandı*
Teen FictionÖ(Sessizce)"Niye bu kadar safsın ki? Hem bu kadar saf olup, hemde bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Ama sen bilmiyorsun ki beni geldiğin ilk gün kendine aşık ettiğini...Biri bana 1 ay önce gelip 1 ay sonra 'zorla biriyle evlendirilip o kıza aşık o...