Odaya girdik.Hemşire bazı eksik malzemeleri almak için odadan çıktı ve bir anda Ömer beni öptü... ne? Ömer beni öpmüşmüydü? Ondan ayrılmaya çalışıyordum ama daha fazla baskı yapıyordu. Resmen bana yapışmıştı ve ben hala şoktaydım. Kapını açılmasıyla kalakalmıştım. Ömer benden ayrıldı ama ben rezil olmuştum. Hemşire dizime pansuman yaptı ve çıktık.
Çıktığımızda zorla yürümeye çalışıyordum. En azından arabaya çabuk varmıştık.
"Ne yaptığını sanıyosun sen?"
"Sana her an öpücüğümü alabilirim demiştim."
"Ama hastane hiçte uygun bir yer değildi."
"Başka bir yerde olsak izin verceksin yani?" Dedi ve bana gittikçe yaklaşıyordu. Kafamı geriye doğru çektim.
"Hadi gidelim."
"Hmm peki...gidelim bakalım!"
Yol boyunca hiç konuşmadık. Beni eve bırakmasını istemiştim. Ama o beni ormanlık bir yola soktu. Hemen telaşlandım.
"Nereye gidiyoruz...sana beni eve bırakmanı söylemiştim."
Bana yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
"Seni kaçırıyorum..."
"Çabuk geri dön eve gitmek istiyorum."
"Tamam işte seni evimize götürüyorum."
Artık o kadar çok sinirlenmiştim ki kapıyı açıp atlamayı bile düşündüm. Ama maalesef kapıları kilitlemişti.
Yazar'dan
"Kenarı çek inmek istiyorum."
"Tamam...peki" Dedi alaylı bir şekilde gerçekten kenarı çekti. Ne yani bu kadar çabuk mu pes etmişti? Ona neydi ki...Onun için önemli olan buradan kurtulmaktı. Arabadan indi ve yolun ortasına doğru iyice yaklaştı. Bir tane bile araba geçmiyordu. Bu kadar ıssız bir yere mi gelmişlerdi?
Belinde hissettiği el ve omzunda hissettiği çene ile irkildi. Ona sarılan Ömer'di. Hemen elinden kurtuldu ve ona bağırmaya başladı.
"Beni çabuk eve götür!!"
"Bağırmana gerek yok...Kibar ol biraz."
"Peki...Beni eve götürebilir misiniz acaba Ömer bey?.."
'Tabiki Defne hanım... Buyrun"
Arabaya bindiler ve Ömer Defne'yi eve bıraktı. Defne eve girdi. Su almak için mutfağa gittiğinde büyük bir telaş vardı. En az 10 çeşit yemek vardı burada. Ne olduğunu sormak için babasının yanına gitti Defne. Aynı telaş babasında da vardı.
"Ne oluyor baba?"
"Çabuk git hazırlan Defne...Fatih amcanlar akşama seni istemeye geliyorlar."
"Neee?"
9.BÖLÜM SONU
------------------
Selam ben geldim..Biliyorum bolumler çok kısa oluyor ama çok ödevlerim oluyor...Cok kötü bir bolum oldu ama kusura bakmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik *Tamamlandı*
Teen FictionÖ(Sessizce)"Niye bu kadar safsın ki? Hem bu kadar saf olup, hemde bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Ama sen bilmiyorsun ki beni geldiğin ilk gün kendine aşık ettiğini...Biri bana 1 ay önce gelip 1 ay sonra 'zorla biriyle evlendirilip o kıza aşık o...