ZE~10

10.6K 416 13
                                    

29. Bölüm 2. Fragmanı cıktı, bence çok güzel fragman hakkında da lutfen yorum yapın. Keyifli okumalar...
-------------------------------

Arabaya bindiler ve Ömer Defne'yi eve bıraktı. Defne eve girdi. Su almak için mutfağa gittiğinde büyük bir telaş vardı. En az 10 çeşit yemek vardı burada. Ne olduğunu sormak için babasının yanına gitti Defne. Aynı telaş babasında da vardı.

"Ne oluyor baba?"

"Çabuk git hazırlan Defne...Fatih amcanlar akşama seni istemeye geliyorlar."

"Neeee?"

"Evet Defne, hadi çabuk git hazırlan..."

"Ama bab-"

"Ama sı yok Defne..." Dedi ve Defne'yi belinden ittirerek kapıdan çıkardı. Defne çok şaşkındı. Bu kadar çabuk mu alınıyordu özgürlüğü elinden. Odasına çıkıp hazırlanmaya başladı. Mavi bir elbise giyip, altın rengi kemer taktı. Altın rengi ayakkabı giyip takılarınıda taktı ve hazırdı. Bu kıyafetleri daha önceden almıştı ama giyicek pek uygun bir yer bulamamıştı. İstemsizce aşağı indi ve salona oturdu. Babası kahve içiyordu.

"Çok güzel olmuşsun kızım..."

"Teşekkürler"

"Ne oldu Defne, neden yüzün asık?"

"Ya baba resmen beni zorla evlendiriyosun, bide üstüne 'neden yüzün asık?' diyosun. Sence baba, sence neden yüzüm asık olabilir?"

"Defne! Bana karşı gelme...Evleniceksin diyosam evleniceksin. Hem Ömer'den daha iyisini mi bulucaksın?"

"Neden baba neden? Bana bi sebep söyle!!"

Sesleri gittikçe yükseliyordu ama kapının çalmasıyla son bulmuştu. Kapı açılınca gelenlerin Ömer ler olduğunu anladı ve hemen ayağa kalktı. Fatih amcasının elini öptü. Fatih ve Selim Bey otururken Ömer Defne'yi kenara çekti.

"Çok güzel olmuşsun."

"Teşekkürler de böyle kenarı çekmene ne gerek vardı?"

"Belki de tekrar öpücük istiyorumdur..." Dedi ve Defne ye daha çok yaklaştı. En sonunda duvarla buluştuğunda Ömer ona daha çok yaklaşıyordu. Defne o anda hemen kafasını eğip Ömer in kolunu altından geçti. Ve içeri oturdu. Ömer de içeri gelince konuşmaya başladılar.

F"Eee nasılsınız?"

S"İyiylz. Sizde iyisinizdir inşallah..."

F"Bizde iyiyiz sağolun."

Defne nin aklına kahve yapması gerektiği geldi.

"Ben kahveleri yapiyim." Dedi ve mutfağa geçti. Kahveleri yapmaya başladı. Nedense içinde bir heyecan vardı. Boynunda hissettiği nefesle korktu. Arkasını döndüğünde Ömer ile karşılaştı.

"Artık evlenmemize bir adım daha yaklaşıyoruz."

"Maalesef!.."

"Sen mutlu değilsin galiba..."

"Hadi kahveler hazır...Gidelim..."

Defne durumu geçiştirmeye çalışıyordu. Nedense içinden 'Evet mutlu değilim!' demek gelmiyordu. Ama mutluda değildi. Kafası çok karışmıştı. İçeri geçince kahveleri dağıttı ve yerine oturdu. Fatih amca konuşmaya başladı.

"Efendim...Sebeb-i ziyaretimiz belli. Lafı gevelemeye gerek yok. Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınız Defne yi oğlumuz Ömer e istiyoruz."

"Verdim.." Dediler ve herkez ayaklandı yüzükler takıldı. Ömer in babası kurdeleyi kesti. Ömer in onun alnını öpmesiyle ne olduğunu anca anlamıştı. Ömer'le artık nişanlıydılar. Ömer in dediği gibi artık evlenmelerine bir adım daha yaklaşmışlardı. Özgürlüğünün elinden alınması ne kadar kolay birşey diye düşündü. Geleceği gözünün önüne getirdi. Onunla evlendiğini, çocuklarının olduğunu...

Çocuklarının olduğunu mu? Asla! Asla onunla birlikte olmazdı. Gerçekler yüzüne bir bir tokat misali çarpmıştı. Artık Ömer le nişanlıydılar...

10. BÖLÜM SONU

---------------------------
Selam ben geldim...ilk defa bölümü olaysız bitirdim. Lütfen bölüm ve hikaye hakkında yorum yapın. Bu arada 2,000 görülme olmuşuz. Cok tesekkur ederim...

Bir sonraki bolumde gorusmek uzere...

Zoraki Evlilik *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin