ZE~21

7.1K 301 35
                                    

Arkadaslar Mafyanın Kadını hikayeme bakıp vote ve yorum yaparsanız cok sevinirim ve bu mutluluğum hikayelerede yansır. Lutfen diger hikayemede bakın. Öpüldünüz😘😘

"Yani hamileyim."

"Defne sen ciddi misin?"

"Evet."

"Defne ben bu bebeği istemiyorum." dedi ciddiyetle. Ben ise şoka uğramış bir şekilde cevap verdim.

"N-nasıl yani?"

"Aşkım şaka yapıyorum nasıl istemem ben kendi canımdan olan bir parçayı, " dedi. Ben ise hala şoktan çıkmamış onu dinliyordum. Beni bir anda kucağına aldı ve döndürmeye başladı. Ben ise hem ağlarken aynı anda gülüyordum. Nasıl oluyo bilmiyorum ama oluyodu işte. "Defne çok teşekkür ederim. Beni o kadar mutlu ettin ki sana ne kadar teşekkür etsem az,"

"Seni seviyorum çocuğumun annesi!"

"Seni seviyorum çocuğumun babası!"

***

Gece neden ise uyuyamamıştım. Ömerin belimdeki ellerini onu uyandırmamak için dikkatle çekmeye çalıştım. Yanıma baktığımda saat 2-3 gibiydi. Susamıştım. Bardaktaki suyumun bittiğini görünce yenisini almak için aşağı indim. Mutfağa girdiğimde ışığı açmadan arkası dönük siyah bir adam gördüm. Aynı anda çığlık atmam bir oldu. Adam arkasını döndüğünde hemen arkama bakmadan kaçmaya çalıştım. Merdivenlerden çıkarken telaşla odadan çıkan Ömer'i gördüm. Hemen yanına gidip telaşla konuşmaya başladım.

"Ö-ömer aşağıda siyah bir adam var," dedim. Hem ağlarken hemde konuşmaya çalışıyordum. Ömer hemen yanımdan geçip aşağı indi. Bende peşinden inmeye çalıştım. Ama gördüğümüz şey sadece mutfaktaki açık bahçe kapısı idi...

***

Her şeyi kontrol etmiştik. Allah'tan hiçbir şey eksik değildi. Ama ben hala çok korkuyordum.

"Aşkım beni sakın bırakma," derken hala Ömer'e sarılmış ağlıyordum. "Hayatım yeter artık, ağlama," ama ben hala ağlıyordum. Daha doğrusu hıçkırıklarımı susturamıyordum. Gelen uyku ile ağırlaşan göz kapaklarıma engel olamadım...

***

Sabah uyandığımda yatakta uyuyordum fakat yanımda Ömer yoktu. Banyodan su sesleri geliyordu. Demek ki Ömer duştaydı. Üstümü giyinip aşağıya kahvaltı hazırlamaya indim. Güzel bir sofra hazırladım. Ve Ömer'e seslendim.

"Ömeeeer kahvaltı hazır, " Sofraya oturup Ömer'i beklemeye başladım ama gelmiyordu. Birazda olsa korkmuştum. Yukarı çıkıp odaya hiç tereddütsüz girdim. Ama Ömer yoktu. "Ömer, nerdesin?" Hiç seste vermiyordu. Endişelenmeye başlamıştım. Banyoya bakmak ise şimdi aklıma gelmişti. Banyoya girdiğimde ise şok olmuş bir şekilde bakıyordum.

"Ö-ömer?!"

21. BÖLÜM SONU

-------------------
Bölüm bu kadar kusura bakmayın pek yazamıyorum ama diger hikayemede lutfen bakın. 😢

Zoraki Evlilik *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin