"İyi günler " Dedi ve o arabasına bende arabama bindim.Çabucak şirkete geldim. Yasemin'in odasının önüne geldim. Ve kapıyı tıklayıp girdim. Ama keşke girmeseydim. Bu ne kadar hızlı böyle?
Y"Defne?"
D"Yasemin naber?" Dedim, içeri girdim ve oturdum. Ömer tam karşımdaydı.
Ö"Defne biz senin odanda konuşabilir miyiz?"D"Eee tamam...Yasemin?"
Y"Hadi gidin konuşun ben böl miyim?"
Ö"İyi günler Yasemin Hanım."
Y"İyi günler"
Beraber Yasemin'in odasından çıktık. Ben önden gidiyordum. Benim odama girdik ve Ömer girdiğimiz gibi kapıyı kilitledi ve perdeyi indirdi. Bana doğru yaklaşmaya başladı bende geri geri gidiyodum. İyice yaklaştı.
Ö"Sana öpücüğümü her an alabilirim demiştim değil mi?"
D"Ömer yapma..." Dedim yalvarırcasına...
Ö"Ama borcun var onu napıcaz?" Dedi ve daha çok yaklaştı. Artık aramızda 2-3 cm falan vardı ve tatatatam kapı çaldı ve Ömer bakmak için kafasını arkaya çevirdi. Ben aradan kaçtım ve kapıyı açtım. Yasemin gelmişti.
Y"Oooo bölmüyorumdur inşallah..."
D"Yasemin seni Allah gönderdi!"
Y"Yoo imzalanan gereken bişey var onun için geldim..."
D"Gerçekçiyim diyosun yani..."
Y"Yanii...Ee boşver şimdi hadi şunları imzala..."
D"Tamam ver..."
Dosyaları imzaladım ve Yasemin'e verdim. Biz bunları yaparken Ömer oturmuş bizi izliyodu. Yasemin gitti ve ayağa kalktı.
Ö"Kaldığımız yerden devam edelim bence."
D"Nerde kalmıştık ki ben pek hatırlayamadım." Dedim ve koşmaya başladım. Asansörün tuşuna basıyordum ama bir türlü gelmedi ve arada Ömer'i gördüm ve merdivenlere koştum. Merdivenlerden inerken ayağım takıldı ve düştüm. Dizim kanıyordu.
Ö"Defne...iyi misin bişeyin var mı?" Dedi ve dizimi gördü. Beni hemen kucağına aldı ve arabaya bindirdi. Hemen hastaneye gittik ve Ömer bağırmaya başladı.
Ö"Biri bakabilir mi buraya.."
Hemşire"Buyrun şu odaya alalım sizi..." Dedi ve odaya girdik.Hemşire bazı eksik malzemeleri almak için odadan çıktı ve bir anda Ömer beni öptü... ne? Ömer beni öpmüşmüydü? Ondan ayrılmaya çalışıyordum ama daha fazla öpüyordu. Resmen bana yapışmıştı ve ben hala şoktaydım...
8.BÖLÜM SONU
-------------------------
Biliyorum çok geç geldi.Biliyorum çok kısa.
Biliyorum çok kötü bir bölüm
Ama lutfen kızmayın cok ödevlerim var bu aralar.
Bir sonraki bolumde görüşmek uzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik *Tamamlandı*
Teen FictionÖ(Sessizce)"Niye bu kadar safsın ki? Hem bu kadar saf olup, hemde bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Ama sen bilmiyorsun ki beni geldiğin ilk gün kendine aşık ettiğini...Biri bana 1 ay önce gelip 1 ay sonra 'zorla biriyle evlendirilip o kıza aşık o...