ZE~17

9.6K 401 25
                                    


Ö(Sessizce)"Niye bu kadar safsın ki? Hem bu kadar saf olup, hemde bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Ama sen bilmiyorsun ki beni geldiğin ilk gün kendine aşık ettiğini...Biri bana 1 ay önce gelip 1 ay sonra 'zorla biriyle evlendirilip o kıza aşık olacaksın' dese gülüp geçerdim, ama kim bilebilirdi ki böyle olacağını...Ara sıra düşünüyorum 'acaba o'da bana karşı bir şeyler hissediyor mudur?' diye...Acaba sende bana karşı bir şey hissediyor musun?"

Defne duydukları karşısında şaşıp kaldı. Uyanmıştı ama Ömer konuşurken uyuma numarası yapıp onu dinlemişti. Acaba ona bende sana karşı bir şeyler hissediyorum dese ne derdi?

D"Ömer?"

Ö"D-defne " Dedi panikle. Acaba dediklerini duymuşmuydu?

D"Ömer sen..."

Ö"Defne bi dinle..."

D"Ömer bende senden hoşlanıyorum..."

Ö"Nasıl yani se-"

Ömer in sözünü kesen Defne'nin öpücüğüydü. Ömer çok şaşırmış bir o kadar da sevinmişti. Sevdiği kadın o'nu seviyordu. Ömer de Defne nin öpücüğüne karşılık verdi. Ayrıldıklarında ilk Defne konuştu.

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum."

***

Defne salatalıkları doğrarken aynı zamanda şarkı söylüyordu. Kahvaltı için patates kızartmış, omlet yapmış ve çay demlemişti. Diğer kahvaltılıkları da masaya koydu ve salatalıkları doğramaya devam etti. Belinde hissettiği eller ve omzunda hissettiği çene ile irkildi. Kafasını arkaya çevirince gülümsemesini saklayamadı. Ömer'e aşkını itiraf ettiği ve öptüğü an çok cesurdu. Bu cesaret nerden geldi bilmiyordu. Salatalık diliminden bir tane alıp Ömer'in ağzına verdi ve dudağının üstüne minik bir buse kondurdu.

D"Ya bayağıdır çizim yapmıyoruz. Bugün çizim mi yapsak aşkım?"

Ö"Bi daha desene?"

D"Neyi?"

Ö"Son söylediğini."

D"Aş-"

Ding Dang Dong

Ö"Kim geldi acaba?"

D"Gel bakalım."

▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶

Yasemin Defne'yi, Sinan ise Ömer'i ziyarete gelmişti ve kapıda karşılaştılar.

S"Merhaba"

Y"Merhaba"

S"Defne'ye bakmaya mı gelmiştin?"

Y"Evet, sizde Ömer'e galiba?"

S"Şu sizi kaldırsak, yani sadece Sinan desen?"

Y"Tamam, sende Yasemin de o zaman."

S"Tamam içeri girelim mi artık?"

Y"Tamam."

Zile bastılar. Ding Dang Dong. Defne ve Ömer kapıyı açtı.

D"Hoşgeldiniz."

Ö"Oğlum bu saatte gelinir mi? Daha kahvaltı bile yapmadık."

S"Tamam oğlum bende kahvaltıya geldim. Hem içeri almicak mısın bizi?"

D"Hadi hadi geçin."

Y"Tamam."

Hepsi içeri geçti ve Defne iki kişilik servis daha açtı. Defne ve Ömer yan yana, Sinan ve Yasemin karşılarına oturdu. Defne bir tane zeytini alıp Ömer in ağzına verdi. Ömer zeytini çiğneyip Defne'yi yanağından öptü.

S"Hey hey bi dakika. N'oluyor burada?"

Y"Aynen. N'oluyo Defne?"

D"Biz Ömer'le birbirimizi-"

Ö"Seviyoruz "

S"Nasıl yani."

D"Yani biz birbirimize aşığız."

Y"Oha oha oha."

Ö"Evet"

Kahvaltı yaptıktan sonra hep birlikte salona geçtiler.

Ö"Hep birlikte dışarı mı çıksak ya?"

D"Evet hadi çıkalım."

Ö"O zaman sizi çok özel bir yere götürücem."

D"Tamam hadi hazırlanalım o zaman. Yasemin sen benle gel, beraber kıyafet seçeriz."

Y"Tamam hadi gidelim."

Hep birlikte hazırlandılar ve dışarı çıktılar. Ön tarafa Ömer ve Defne, arka tarafa Sinan ve Yasemin oturdu. Araba durduğunda indiler ve içeri girdiler.

D"Aşkım burası süper yaa..."

17. BÖLÜM SONU

--------------------
Sizin için gece gece bölüm yayınladım. Lütfen voteler artsın. 14.000 görülme için binlerce kez teşekkürler. Öpüldünüz😘😘

Zoraki Evlilik *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin