ZE~Kişi Analizi

28.1K 543 49
                                    

Defne Topal:Defne çok güzel bir kızdır...23 yaşındadır...Babası ile yaşamaktadır...Annesi babasını aldatmıştır...Bu yüzden o da babasında kalıyordur...Babası çok zengindir, babasının çok büyük bir ayakkabı şirketi vardır...Defne'de babasının şirketinde baş tasarımcı olarak çalışıyordur...

Ömer İplikçi:Ömer çok yakışıklı bir erkektir...27 yaşındadır...Babası ile yaşıyordur...Annesini bir trafik kazasında kaybetmiştir...Babası çok varlıklıdır...Babası şirketin genel yönetiminde, Ömer ise tasarım bölümündedir...

Yasemin Kayalar:Yasemin 24 yaşındadır...Defne'lerin şirketinde konsept danışmanı olarak çalışıyodur...Ayrıca Defne'nin en yakın arkadaşıdır...

Sinan Karakaya:Sinan 27 yaşındadır...Ömer'in babasının şirketinde çalışıyordur...Ömer'in en yakın arkadasıdır...

Selim Topal:Defne'nin babasıdır...43 yaşındadır...Şirketleri vardır...Eşi onu aldatmıstır...Kızı ile tek başına yaşar...

Fatih İplikçi:Ömerin babasıdr...46 yaşındadır...Eşini trafik kazasında kaybetmiştir...Oglu ile birlikte yasar...

------------------------------------------
Arkadaslar simdilik bu kadar kisi var.
İnsallah guzel bir hikaye olucak.
İlk deneyimim.Kusurum olursa lutfen bildirin.
(Bu arada büyük bir Kiralık Aşk fanıyım.)
Simdilik gorusmek uzere hoşçakalın.

Zoraki Evlilik *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin